گفته می شود

گفته می شود یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تذکر به هیات رئیسه مجلس گفته امروز رسالت ما سنگین است، هر یک دقیقه وقت مجلس بیش از ۱۰۰ میلیون تومان هزینه معمولی دارد، اگر ابنیه و امکانات و سود و سرمایه را حساب کنیم بیش از این است.

 

 

 

گفته می شود سعید روستایی، کارگردان فیلم‌های پُرفروش و موفق «ابد و یک روز» و «متری شیش و نیم»، با انتشار یک متن و عکس در اینستاگرامش، به گرانی‌های این روزها، طعنه زد.او نوشته «امروز فهمیدم از این به بعد خوردن تخمه سیاه هم جزو تفریحات لاکچری محسوب می‌شه! کیلویی ۱۳۰ هزار تومان!؟»

 

 

 

 

گفته می شود اولین جلسه رسیدگی به پرونده تخلفات علی حیدریان شهردار سابق لواسان و اعضای شورای شهر لواسان و برگزار شد که دریافت رشوه به مبلغ ۲۲ میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان و دریافت ۸۲ سکه بهار آزادی و ۳۵ هزار و ۲۰۰ دلار به عنوان اتهامات شهردار سابق لواسان اعلام شد.

 

 

 

 

گفته می شود کارمندان دولت فدرال و دولتهای محلی امارات، به استثنای شیخ نشین شارجه، کار خود را براساس سیستم جدید کار هفتگی (که از آغاز سال ۲۰۲۲ در امارات وارد مرحله اجرا شد) از ساعت۷:۳۰ صبح تا ۱۲:۰۰ظهر آغاز می کنند. در سیستم کار جدید امارات، دوشنبه تا ظهر روز جمعه روز کاری محسوب می شود و شنبه و یکشنبه تعطیل رسمی محسوب می شود؛ در شارجه روز جمعه نیز تعطیل رسمی است.

 

 

 

گفته می شود اشپیتیم آرفی مهاجم آلبانیایی – کوزوویی سابق پرسپولیس سال هاست در ایران زندگی می‌کند و به زبان فارسی هم مسلط است. اشپیتیم مو‌های بلندی دارد و همین موضوع باعث ایجاد یک سوءتفاهم برای او شده است. ماجرا از این قرار است که آرفی چند روز قبل به همراه یکی از دوستانش در خیابان تردد می‌کرده است که ناگهان از سوی پلیش نیروی انتظامی پیامکی برای دوست اشپیتیم که راننده و صاحب ماشین بود، ارسال می‌شود. در این پیامک به صاحب خودرو به خاطر سرنشین بدحجاب (اشپیتیم آرفی) تذکر داده و به او اعلام می‌شود در صورت تکرار با جریمه مواجه خواهد شد. گویا ظاهر و موی بلند اشپیتیم باعث شده تا دوربین‌های ثبت تخلف او را با یک خانم اشتباه بگیرند و گمان کنند که سرنشین ماشین مرتکب بدحجابی شده است.

 

 

گفته می شود عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفته کمرنگ شدن رقابت انتخاباتی چالشی جدی است و جایگاه احزاب به پایین‌ترین حد خود رسیده، طبیعتا خانه احزاب بستری برای فعالیت ندارد و تحزب به شوخی تبدیل شده است.

 

 

 

گفته می شود عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفته وزارت خارجه باید پاسخ دهد که علت حفظ و ارتقای باند نیویورکی‌ها و حلقه اطراف ظریف در وزارت امور خارجه چیست.

 

گفته می شود  غلامحسین رضوانی نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفته افزایش حقوق ۱۰ درصد است و بهتر است مردم با این شرایط بسازند تا تورم مقداری کاهش پیدا کند.

 

 

 

 

گفته می شود جلال جلالی‌زاده، در پاسخ به این پرسش که چرا کارگزاران با علم احتمالی به شکست همتی از او حمایت کرد، گفته «سران کارگزاران فقط می‌خواهند حزبشان باقی بماند و هر چند وقت یک‌بار به بهانه انتخابات نام خودشان را مطرح کنند و احیانا اگر زمینه و زمانه یارشان بود از هر گروهی که روی کار می‌آید، سهم بگیرند. برای آنها اعتبار و هویت اصلاحات هیچ اهمیتی ندارد».

 

 

 

 

گفته می شود معاون پارلمانی رئیس جمهور گفته پرداخت حقوق های نجومی ساماندهی می شود و سقفی برای این حقوق ها در نظر گرفته خواهد شد.

 

 

 

 

گفته می شود وزارت خارجه مغرب رسما از پایان ماموریت سفیرش در ایران و عدم انتخاب جانشین برای این سفیر خبر داد.پس از قطع روابط دیپلماتیک، دولت مغرب به عنوان بخشی از یک حرکت گسترده دیپلماتیک پس از تمدید ماموریت سفرایش در برخی کشورهای آفریقایی، اروپایی و آسیایی، رسما به مأموریت سفرای خود در ایران و الجزایر پایان داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*