گفته می شود

 

گفته می شود نماینده مردم فریدن در مجلس گفته در آستانه بررسی بودجه سال ۱۴۰۱ هستیم، ولی بسیاری از سازمان‌ها هنوز مناقصات بودجه ۱۴۰۰ را برگزار نکرده‌اند.

 

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفته در ناآرامی‌های اخیر اصفهان ما کدهای زیادی داریم که نشان می‌دهد، طراحی پشت صحنه این حرکات توسط بیگانگان انجام شده و متأسفانه در مقطعی توانستند بعضی‌ها را با خودشان همراه کنند.

 

 

 

گفته می شود یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که «حرمت مردم از سوی برخی قضات و کارمندان رعایت نمی‌شود» گفته این موضوع موجب نارضایتی مطلق مردم شده است.

 

 

گفته می شود نماینده روسیه در وین در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا آمریکا عزمی جدی در لغو تمامی تحریم‌های ایران دارد یا نه، گفته این کشور آمادگی‌اش برای لغو تحریم‌ها را اعلام کرده اما جزئیاتی وجود دارد که باید بررسی شوند.

 

 

 

گفته می شود رئیس سازمان «ام آی ۶» (سازمان جاسوسی خارجی انگلیس) در تازه‌ترین اظهارنظرات خود مدعی شده است که ایران، چین و روسیه در صدر فهرست تهدیدهای انگلیس قرار دارند.

 

 

 

گفته می شود رئیس کمیسیون مشترک جوانی جمعیت درباره راه اندازی مراکز مجاز همسریابی در کشور گفته ما تاکنون قانونی برای مراکز همسریابی رسمی قانونی در کشور نداشتیم و تا پیش از تصویب قانون جوانی جمعیت کلیه مراکز همسریابی موجود در کشور غیر قانونی بود و فقط یک مرکز همسریابی رسمی در کشور مجوز داشت. به گفته این نماینده مجلس، در قانون جوانی جمعیت که تصویب شد اعطای مجوز به مراکز همسریابی در نظر گرفته شده است، زیرا مراکز مجاز همسریابی جزو نیاز مردم است و به این وسیله مراکز همسریابی رسمی راه‌اندازی شود که مورد اعتماد مردم باشد.

 

 

 

گفته می شود متخصص بیماری‌های عفونی گفته متاسفانه در سال‌های اخیر امار ابتلا به این بیماری در زنان ۱۰ برابر افزایش یافته است که از طریق اعتیاد و روابط جنسی بوده است و شاید این آمار کم کم به ۵۰ درصد خانم‌ها و ۵۰ درصد آقایان برسد.

 

 

گفته می شود احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با ارسال نامه ای به روسای قوای سه گانه، کنار گذاشتن ارز ۴۲۰۰ تومانی را با تصمیمات اتخاذ شده فعلی بحران زا دانست و برای آن تبعاتی را متصور شد.

 

 

 

گفته می شود عراقی‌ها بعد از زیارت بیشتر به قصد جراحی پلاستیک می‌آیند. این اطلاعات را مدیران آژانس‌های عراقی که هفته گذشته به ایران سفر کردند، می‌دهند.

 

 

 

گفته می شود آرش آقایی دارنده چندین مدال رنگارنگ در مسابقات جودو قهرمانی کشور و مدال برنز مسابقات جوانان جودو قهرمانی آسیا، بنا به دلایلی نزدیک به دو سال برای تیم ملی جودو کشور آذربایجان مسابقه داد، اما سرانجام چهارشنبه با حضور در فدراسیون جودو و دیداری که با آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو داشت، تصمیم گرفت تا از این پس زیر پرچم کشورمان و برای تیم ملی جودومسابقه دهد.

 

 

گفته می شود مطابق این آمار در مهرماه امسال شکر سفید ۷۵.۸ درصد، گوشت گوساله ۶۰.۴ درصد، برنج ۶۱.۸ درصد رشد قیمت را تجربه کرده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*