گفته می شود

 

گفته می شود رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفته یکی از وزرای دولت قبل، پیش از رفتن به‌موازات شرکت پشتیبانی امور دام شرکت‌های واردکننده نهاده‌های دامی را ایجاد کرد و پسرخاله و پسرعمو‌ها را آوردند، در واردات نهاده‌ها، چون امکان به‌دست آوردن پول راحت وجود داشت، ارتباط خویشاوندی را ایجاد کردند که این امر خود مصداق فساد است. عسکری با بیان اینکه پیگیری‌های جدی درباره فساد در واردات نهاده‌های دامی صورت گرفته و به دستگاه قضا اعلام شده است، گفت: در سال ۹۸ مبلغ ۴۵۰ میلیون دلار ارز برای واردات نهاده از کشور خارج شده است، اما نهاده‌ای به کشور وارد نشده است، در سال ۹۹ نیز این مقدار و حتی بیشتر نیز ارز از کشور خارج شده است، اما نهاده‌ای به کشور برنگشته است. رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بانک مرکزی و دستگاه‌های نظارتی نیز با توجه به مسئولیتی که دارند باید در این زمینه پاسخگو باشند.

 

 

 

گفته می شود غلامحسین شافعی رئیس اتاق ایران گفته در کشور دیدگاه‌های واقع‌گرایانه‌ای در مورد خودکفایی و حمایت از تولید داخل وجود ندارد. همین موضوع باعث شده، سهم کشور ما از اقتصاد جهانی نسبت به چهل سال قبل نصف شود و جایگاه ایران در انتهای زنجیره ارزش آسیا باشد.

 

 

گفته می شود شریعتی رئیس سازمان استاندارد گفته پراید استاندارد نداشت و از خط تولید خارج شد، پژو ۴۰۵ نیز به همین دلیل باید از خط تولید خارج شود.

 

 

گفته می شود وزیر امور خارجه عربستان سعودی در مصاحبه با «فایننشال تایمز» ضمن صمیمانه و درعین حال اکتشافی توصیف کردن مذاکرات با تهران، گفت که ریاض در خصوص این گفت‌وگوها جدیت دارد.

 

 

گفته می شود رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان در ادامه ادعا‌های ضد ایرانی روز‌های اخیر خود، اینبار ایران را به کمک به ارمنستان برای قاچاق مواد مخدر به اروپا متهم کرد!

 

 

 

 

گفته می شود «محمود احمدی نژاد» که گفته می‌شود، مدت هاست در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت نمی‌کند، به دلیل رد صلاحیتش در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سخنان تندی علیه ارکان مختلف نظام و نهاد‌های حاکمیتی گفته بود، با هیچ گونه برخوردی از سوی نهاد‌های حاکمیتی مواجه نشده است و البته به راحتی هم می‌تواند برای شرکت در یک رویداد اقتصادی از کشور خارج شود!

تارنمای نزدیک به «محمود احمدی‌نژاد» در خبری کوتاه نوشت که رئیس دولت نهم و دهم به همراه همسرش به منظور بازدید از نمایشگاه بزرگ بین‌المللی «اکسپو ۲۰۲۰» عازم دوبی شده و قرار است در این سفر ۵ روزه ضمن بازدید از سالن‌های کشور‌های مختلف، از نزدیک با جدیدترین دستاورد‌های فرهنگی، علمی، اختراعات و فناوری‌های پیشرفته بشری از سراسر دنیا دیدن کند.

برخی مقامات دولت نهم و دهم هم احمدی نژاد را در این سفر همراهی کردند و مورد استقبال سرکنسول گری ایران در دبی قرار گرفته اند؛ ضمن اینکه رئیس جمهور اسبق جمهوری اسلامی ایران و همراهانش این سفر را از پایون دولت انجام داده اند!

 

 

 

گفته می شود علی لاریجانی، رئیس سابق مجلس شورای اسلامی و مسئول اجرای قرارد داد ۲۵ ساله ایران و چین که در انتخابات اخیر ریاست جمهوری رد صلاحیت شده بود، به تازگی از این مسئولیت کناره گیری کرد. استعفای علی لاریجانی از مسئولیت اجرای قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین در روز‌های گذشته به یکی از بحث‌های مهم فضای مجازی تبدیل شد.

 

 

 

گفته می شود  نرخ تورم چین در ١٢ ماه منتهی به سپتامبر به مثبت ۰.۷ درصد رسید. این نرخ تورم که ۰.۱ درصد کمتر از  تورم ماه قبل و ۰.۲ درصد کمتر از نرخ پیش‌بینی شده توسط کارشناسان بوده، بیش از همه تحت تأثیر کاهش قیمت گوشت خوک قرار گرفته که تورم آن به منفی ۴۶.۹ درصد کاهش پیدا کرده است

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*