گفته می شود

 

 

گفته می شود مدیرعامل شرکت داروسازی فایزر گفته پیش بینی می شود در مدت یک سال آینده بتوانیم به زندگی عادی بازگردیم این درحالیست که ظهور سویه های جدید کروناویروس همچنان ادامه خواهد یافت.

 

 

 

 

گفته می شود دبیرکل جمعیت هلال‌احمر گفته دولت چین در ارتباط با صادرات واکسن کرونا به ایران محدودیتی قائل نشده و به راحتی واکسن های چینی به ایران صادر می‌شود.

 

 

گفته می شود رئیس جمهور با تأکید بر لزوم ایجاد ثبات در بازار و انجام اقدامات پیشگیرانه از نوسانات ارزی، بانک مرکزی را موظف کرد با فعال کردن ساز و کارهای بانکی و اقتصادی ارزهای موجود در خارج از کشور را به داخل بازگرداند.

 

 

 

گفته می شود دو مقام عراقی روز دوشنبه اعلام کردند که ایران و عربستان دور جدیدی از مذاکرات را در بغداد برگزار کردند. یک مقام عراقی در این رابطه گفت که طی دیدار هفته گذشته « مشکلات میان دو کشور طبق نقشه راهی که از پیش بر سر آن توافق شده بود از جمله از طریق نمایندگی دیپلماتیک میان دو کشور» مورد بحث قرار گرفت. این مقام عراقی که نخواسته نامش فاش شود گفت که این نشست در سطح وزرا نبوده اما مذاکرات در کل مثبت بوده است.

 

 

 

گفته می شود نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در مقاله‌ای اذعان کرده که ادعای مقامات این رژیم مبنی بر قریب‌الوقوع بودن دستیابی ایران به بمب اتمی درست نیست و تل‌آویو نیز توان از بین بردن صنعت هسته‌ای ایران را ندارد.

 

 

 

گفته می شود وزیر راه و شهرسازی گفته با هدف تسریع در انتقال زائران مراسم اربعین به ایران، از آنان تست پی‌سی‌آر کرونا گرفته نمی‌شود و این تست «به صورت چشمی» انجام می‌شود.او توضیحی درباره نحوه انجام «تست چشمی» نداد.

 

 

گفته می شود رئیس جمهور هنگام دریافت استوارنامه سفیر جدید انگلیس تاکید کرده روح استقلال و آزادی خواهی در وجود ملت ایران است و هروقت احساس کنند که کشورهای دیگر زورگویی می کند، زیر بار زور نمی روند و عکس العمل نشان می دهند

 

 

گفته می شود نحوه پیگیری اخبار روز جامعه توسط شهروندان بر اساس نظرسنجی توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) مشخص شد و بر اساس آن، تنها فضای مجازی در سالهای اخیر رشد مخاطب را تجربه کرده است. بر اساس نتایج این نظرسنجی، در سه سال اخیر، صداوسیما با ریزش شدید مخاطب روبه رو بوده است. کیفیت پایین برنامه‌ها، جهت‌گیری‌های سیاسی غیرحرفه‌ای و هزینه‌های سرسام‌آور تولید محتوا در رسانه ملی، عرصه اثرگذاری رادیویی و تلویزیونی را در اختیار شبکه‌های ماهواره‌ای و بسترهای اینترنتی تولید و توزیع محتوای ویدئویی قرار داده است.

 

 

 

 

 

گفته می شود رئیس جمهور ترکیه در مصاحبه با سی.بی.اس تاکید کرده که ترکیه به طور قطع به تامین سامانه‌های اس -۴۰۰ از روسیه ادامه خواهد داد. اردوغان همچنین گفته که ترکیه ۱.۴ میلیارد دلار برای جنگنده‌های اف-۳۵ پرداخت کرده است، اما واشنگتن از تحویل پنج هواپیما خودداری کرده است.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*