گفته می شود

گفته می شود در حالی که برخی از مسئولان قول داده اند که هلی کوپتر امداد و نجات طبس را تا شنبه از گناباد بازگردانند، از روز گذشته برخی تجهیزات  از طبس در حال  انتقال است و این پارادوکس در حالی انجام می شود که  از سویی آقایان می‌گویند شنبه بالگرد به طبس باز می‌گردد و از سویی دیگر برخی از قطعات  و تجهیزات را از طبس  منتقل می کنند.

 

 

گفته می شود روزی که احمدی نژاد با یک کارناوال انتخاباتی خود را به خیابان فاطمی رساند، وزرایش هم یکی بعد از دیگری آمدند تا به قول رستم قاسمی نشان دهند جرأت رئیس جمهور شدن را دارند.احمدی نژاد در روزهای دوری از یاران غارش مشایی و بقایی راهی وزارت کشور شده بود اما تنها نبود و ثمره‌هاشمی، شیخ الاسلامی، مرتضی تمدن، جوانفکر و یکی از برادرانش را در کنار خود داشت. احمدی نژاد در چهارمین کاندیداتوری اش برای ریاست جمهوری بازهم جنجالی ظاهر شد، تهدید کرد، خط و نشان کشید، کُری خواند، بیانیه خواند و …محمود احمدی نژاد پرحاشیه به ستاد انتخابات آمد، ثبت نام کرد و رفت. حال چشم ها به شورای نگهبان است که آیا او را تایید صلاحیت می کند یا بازهم مُهر ردصلاحیت بر نامش زده می شود.تا به امروز به جز رئیس دولت سابق، ۵ عضو دولت سابق عزم رییس جمهور شدن کرده اند اما خبرها حکایت از آن دارد که سونامی احمدی نژادی ها هنوز پایان نیافته است.

 

 

 

گفته می شود معاون دفتر رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه نه ‎ظریف ادعای کاندیداتوری دارد و نه ‎روحانی نامزد انتخابات است خطاب به مسئولان صدا و سیما گفته جشنواره‌ی مستندهای سفارشی ضد برجامی را پایان دهید و آنتن زنده را به باشگاه حرافان و هتاکان کینه‌ورز اجاره ندهید.علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:«کوچاندن اصیل‌ترین برنامه‌سازان از ‎شبکه سه و تهی شدن رسانه از اعتبار، کار را به آنجا رساند که آنتن زنده و جایگاه میهمان به مثابه رانتی سیاسی، به سخیف‌ترین دروغ‌ها و حریص‌ترین نوکیسگان جویای نام و نان سپرده می‌شود.

 

 

 

نماینده اصلاح‌طلب مجلس دهم گفته سیدحسن خمینی به دیدار رهبری می‌روند و بعد از اصرار برای گرفتن نظر ایشان، رهبری می‌گویند که من نفیاً و اثباتاً نظر نمی‌دهم.آقای خمینی از ایشان می‌پرسند اگر فرزندانتان بخواهند ثبت‌نام کنند چه می‌کنید؛ ایشان می‌گویند فرزندانم بخواهند بیایند منعشان می‌کنم.ایشان هم گفتند که من هم مثل فرزند شما هستم.

 

 

 

گفته می شود جنگ در یمن بیشترین موضوع مورد بحث میان نمایندگان ایران و عربستان در مذاکرات چهار ساعته‌ای بوده که هفته گذشته میان طرف‌ها برگزار شده است.سعودی‌ها در آن مذاکرات خواستار ضمانت‌هایی برای اتمام حملات حوثی‌ها (انصارالله یمن) به تأسیسات نفتی و مراکز اقتصادی خود شده‌اند.میدل‌ایست‌آی مدعی شده طرف ایرانی هم در مقابل خواستار کمک عربستان سعودی برای فروش نفت خود و دور زدن تحریم‌های آمریکا شده است.

 

 

گفته می شود امام جمعه مشهد اعلام کرده اگر کسی بگوید در انتخابات شرکت نمی‌کنم مثل نعمتی است که لگدمال شده و تمام رسانه‌های غربی و آمریکایی و مزدور استکبار درصدد این هستند که مردم را نومیده کرده و بگویند در انتخابات شرکت نکنید.اگر دیگران بخواهند برای شما تصمیم بگیرند زندگی شما نیز همین می‌شود؛ اینکه آقایی عربده بکشد من در انتخابات شرکت نمی‌کنم یعنی در سرنوشتت تصمیم گیرنده نیستی.

 

 

 

گفته می شود محمود صادقی، کاندیدای جبهه اصلاحات بعد از ثبت نام در انتخابات گفته آقای دکتر لاریجانی شخصیت باتجربه در رده‌های مختلف مدیریتی و قانون‌گذاری و مورد احترام شخص بنده و اصلاح طلبان هستند اما براساس مانیفست اعلام شده و توافق جبهه اصلاحات، کاندیدای برگزیده جبهه اصلاحات منحصرا از بین نامزدهای اصلاح طلب است.

 

 

گفته می شود یک منبع آگاه گفته محموله‌ای شامل ۵۰ قبضه اسلحه کلت و یکصد خشاب تیر که بنا بود به منظور اجرای عملیات‌ تروریستی در آستانه انتخابات به داخل کشور منتقل شود، با هشیاری سربازان گمنام در تیپ تکاور انصارالرسول کرمانشاه کشف و ضبط شد.

 

 

 

گفته می شود یک روزنامه آمریکایی در گزارشی با اذعان به پیشرفت توان راکتی جنبش مقاومت فلسطین، حماس نسبت به سال ۲۰۱۴ تصریح کرده بخش اعظم فلسطین اشغالی اکنون در تیررس راکت‌های بومی گروه‌های مقاومت قرار گرفته است.

 

 

گفته می شود شرکت کلونیال پایپ لاین به هکرهای اروپای شرقی که حمله باج افزاری آنها به تعطیلی بزرگترین شبکه خط لوله سوخت آمریکا منجر شد، حدود پنج میلیون دلار باج پرداخت کرده است. بلومبرگ نیوز به نقل از دو منبع آگاه نوشته این شرکت پول را چند ساعت پس از حمله به شکل رمزارز پرداخت کرده است اما کلونیال در این باره اظهارنظر نکرد.

 

 

گفته می شود رئیس جمهوری ترکیه در گفت‌وگوی تلفنی با محمد بخاری، همتای نیجریه‌ای خود اظهار کرد که کشورش در تلاش است تا جامعه بین‌الملل را متقاعد سازد که در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به فلسطینی‌ها، درس لازم را به این رژیم “بی‌وجدان” و “بی‌قانون” که بویی از عدالت نبرده است، بدهد.

 

 

 

 

گفته می شود خروج ۱۲۰ پرسنل نظامی آمریکا از سرزمین های اشغالی عملیاتی شده است جان کربی، سخنگوی پنتاگون پنجشنبه شب گفته که این افراد با هواپیمای نظامی C-۱۷ خارج و به رامشتاین در آلمان منتقل شده اند.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*