گفته می شود /

گفته می شود ثبت نام واکسن کرونا کذب است و همه افراد در خانه‌های بهداشت و سلامت پرونده پزشکی دارند و اگر محل سکونت شان تغییر کرده باشد، لازم است در نزدیک‌ترین مرکز به محل سکونت فعلی خود مراجعه کرده و در آنجا تشکیل پرونده دهند. این همه نکته کلیدی است که شایعه سازان از آن بهره برده‌اند؛ بهره برداری‌ که وزارت بهداشت می‌توانست با تدابیری جلوی آن را بگیرد.

 

 

گفته می شود پس از اعلام جزئیات تخلف اپراتورها برای ایجاد اختلال در شبکه مجازی کلاب‌هاوس، اعمال جریمه روزانه ۵۰ میلیارد تومانی اپراتورهای متخلف آغاز شد. اپراتورها تا زمان برطرف نکردن اختلال‌ها به مدت یک هفته روزانه ۵۰ میلیارد تومان جریمه خواهند شد.

 

گفته می شود عبدالرضا داوری مشاور رسانه ای احمدی نژاد مدعی شده اگر تیم امنیتی آقای احمدی‌نژاد و عملکرد آنها و سوابق آنها را ببینید، تیم قتل‌های زنجیره‌ای در وزارت اطلاعات نزدیک‌ترین مناسبات را با شخص احمدی‌نژاد داشتند. آقای بقایی برای همسر سعید امامی کفیل شد تا آزاد شود یا آقای مصطفی کاظمی رفاقت خوبی با این تیم داشت و در دوره احمدی‌نژاد در بخش‌هایی از دولت استخدام شد. من از نزدیک شاهد ارتباط احمدی‌نژاد و بقایی بوده‌ام و می‌گویم که رابطه بقایی با احمدی‌نژاد مثل رییس و مرئوس است؛ بقایی به احمدی‌نژاد تحکم می‌کند. یش‌بینی من این است که او در تندباد انتخابات خاموش شده و در نهایت به فراموشی سپرده می‌شود، تیم سیاسی قوی هم ندارد و مشتی کارچاق‌کن‌ها او را دوره کردند که پس از عدم احراز صلاحیت آنها هم از دور او می‌روند.

 

 

گفته می شود دیروز خبری منتشر شد مبنی بر ممنوعیت پروازهای مسافری مستقیم و غیر مستقیم از کشورهای هند و پاکستان که به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونای جهش یافته در این کشورها از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا تصویب و ابلاغ شد. در این شرایط اما به نظر می‌رسد که این مصوبه هنوز برای سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به عنوان متولی اصلی مرزها و پایانه‌های مرزی ابلاغ نشده است،

 

 

گفته می شود مسعود پزشکیان گفته «ساز و کار اصلاح طلبان را می‌پذیرم و حتی اگر کسی در نظرسنجی نهایی به‌ اندازه‌ی یک رای از من بیشتر شانس داشته باشد کنار خواهم رفت و از او حمایت می‌کنم.»

 

 

گفته می شود مصطفی هاشمی‌طبا صراحتا با کاندیداتوری احتمالی تاجزاده مخالفت کرده او گفته «تاجزاده نه به درد این کار می‌خورد و نه تایید صلاحیت می‌شود.»

 

 

گفته می شود رئیس کمیته روابط خارجی مجلس با اشاره به برگزاری مذاکرات ایران و ۱+۴ در وین، گفته مذاکراتی که در وین انجام می‌شود باید به تایید مجلس برسد وگرنه مورد قبول نمایندگان نخواهد بود.

 

 

 

 

گفته می شود عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی اظهار کرده من هرگز ماموریت های ملی را ترک نمی کنم اگر حضور در انتخابات ۱۴۰۰ به عنوان ماموریتی ملی به من محول شود، آن را انجام می دهم. ظریف در فضای سیاسی ایران طرفدارانی جدی دارد و آمدن به تصمیم خودش است. حمله به ظریف و چنین شخصیت هایی چیز جدیدی نیست ما در شرایط سیاسی هستیم که شاهد یک تکامل یافتگی و رشد سیاسی نیستیم.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*