پیامک

با سلام محور کارخانه سیمان باقران تا انتهای حوزه استحفاظی درمیان به سمت پاسگاه حسین آباد، شاهد تردد روزانه و زیاد خودروهای حامل سیمان است که این موضوع افزون بر از بین رفتن آسفالت باعث تصادفات و خرابی خودروهایی نیز شده است. این جاده هم محور ترانزیت سیمان به مرز ماهیرود و هم مسیر تردد مردم به شهرطبس مسینا محسوب می شود. با توجه به خرابی بیش از حد آسفالت و عرض کم باید درخصوص عریض تر کردن جاده و ترمیم آسفالت آن اقدام شود.

با سلام امسال مراسم روز قدس کمرنگ برگزار شد و نیاز بود در فضای مجازی و رسانه ها بیشتر از این برای این مراسم مهم کار می شد

از استاندار محترم خواهشمندیم به هتل نیمه تمام کویر در بلوار صیاد که زیرساخت مهم گردشگری و فرهنگی استان است نیز رسیدگی فرمایند.
۱۴۰۰/۰۲/۱۷ ۰۰:۳۲:۱۸ خوانده نشده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
از استاندار محترم خواهشمندیم به مشکل کتابخانه مرکزی استان و مجتمع فرهنگی هنری استان در بلوار ناصری رسیدگی فرمایند تا بعد از چندین سال رکود در مرحله فونداسیون به مرحله پایانی برسد انشالله.
۱۴۰۰/۰۲/۱۶ ۱۷:۲۶:۴۸ خوانده نشده خیر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام بیش از یک سال است که وعده می دهند که اینترنت روستای اصقول بخشی توابع سربیشه درست می شود ولی اصلا هیچ آنتن و اینترنتی ندارد ، لطفا پیگیری کنید
۱۴۰۰/۰۲/۱۴ ۱۵:۴۳:۰۳ خوانده شده خیر
۴  

 

 

 

۱۴۰۰/۰۲/۱۴ ۱۵:۴۲:۴۸ خوانده شده خیر
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام
ریاست  محترم راه وشهرسازی خواهشاجاده بوشادبطرف ترشاب براثربارندگی اخیر خیلی خراب شده   جاده رویه تیغی بزنین. ممنون
۱۴۰۰/۰۲/۱۴ ۱۵:۲۴:۳۴ خوانده شده خیر
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
از استاندار محترم خواهشمندیم به هتل نیمه تمام کویر در بلوار صیاد که زیرساخت مهم گردشگری و فرهنگی استان است نیز رسیدگی فرمایند.
۱۴۰۰/۰۲/۱۴ ۱۳:۲۴:۵۷ خوانده شده خیر
۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام چرا مسولین آموزش و پرورش در وضعیت قرمز کرونا و گسترش بیماری قصد دارد امتحانات مدارس را حضوری برگزار کند. چرا به فکر جان دانش آموزان نیستید. 
۱۴۰۰/۰۲/۱۳ ۱۴:۳۸:۱۲ خوانده شده خیر
۸ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶ با سلام بیش از ۳ هفته از تعطیلی اجباری اصناف در حالی می گذرد که هیچ حمایتی از این قشر نشده است در حالی که بیشتر آنان مستاجر هستند.  آیا فقط کسبه را در شیوع کرونا مقصر می دانند. یعنی در ادارات و بانک ها و… خبری از کرونا نیست.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*