گفته می شود

 

گفته می شود بررسی‌ها و آمار‌ها نشان می‌دهد، بیش از ۸۷ هزار پروژه عمرانی نیمه تمام در کشور وجود دارد که تکمیل آن‌ها نیازمند ۸۰۰ هزار میلیارد تومان نقدینگی و منابع است، در حالی که بودجه‌های عمرانی کشور سالانه حدود ۷۰ تا ۸۰ هزار میلیارد تومان است و برای تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه تمام کشور بیش از ده برابر این رقم مورد نیاز است.

 

گفته می شود متأسفانه اخیراً مسئولان بهداشتی تقصیر را به گردن دیگران می‌اندازند و عجیب اینکه آن دیگران را نیز نام نمی‌برند و با مجهول باقی گذاشتن مقصرین، افکار عمومی را دچار سرگردانی می‌کنند. آقای وزیر بهداشت درباره واکسن هم وعده‌های طلایی دادند، ولی محقق نشد بطوری که اکنون میزان واکسیناسیون کرونا در ایران کمتر از یک درصد است، در حالی که حتی در بعضی کشور‌های اطراف ما این میزان به بالای ۵۰ درصد هم رسیده است. لابد این نارسایی را هم به گردن تحریم‌ها می‌اندازند و به هر حال برای هر صنفی یک مقصر پیدا می‌کنند، ولی مردم می‌گویند شما که از تحریم‌ها خبر داشتید، چرا وعده واکسن دادید و از آن به عنوان یک معجزه سخن گفتید؟

 

 

گفته می شود حسن رسولی، عضو جبهه اصلاحات ایران گفته امروز کاندیداهایی که از کانال شورای نگهبان بتوانند عبور کنند، واضح و مشخص آقای دکتر عارف و آقای جهانگیری و از افرادی هستند که قابلیت عبور از صافی شورای نگهبان را دارند.

 

 

گفته می شود محسن رهامی، کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ گفته در دوره احمدی نژاد دولت نظامی را امتحان کردیم، مملکت به هم ریخت. ورود نظامیان به انتخابات به فضای رقابت آسیب می زند.نمی توان دور کشور حصار و دیوار کشید و بدون تعامل جهانی مشکلات را به تنهایی حل کرد.برای بهبود اوضاع اقتصادی، تلاش خود را می کنم تا یک گشایش سیاسی داشته و مانند چین، هندوستان، ژاپن، ویتنام و مالزی با دنیا ارتباط صحیح برقرار کنیم. نمی توان کشور را در دوران صلح با قواعد جنگ اداره کرد و این بزرگترین ایراد کشور ماست.

 

 

گفته می شود کاندیداتوری سیدابراهیم رییسی، رییس قوه قضاییه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ جدی‌تر از هر زمان در فضای سیاسی-رسانه‌ای کشور مطرح است. این اخبار و شایعات اما در حالی منتشر می‌شود که فعلا رییسی اظهارنظر مشخصی در این باره نکرده و تنها گفته که تمرکزش بر قوه قضاییه است. یک‌ بار هم سخنگوی قوه قضاییه به نقل از او گفته بود که او «فعلا» قصد کاندیداتوری ندارد. اما همچنان اصرار اصولگرایان بیشتر می‌شود و هر روز وحدت‌شان در این باره افزایش می‌یابد.

 

 

گفته می شود سید‌حسن خمینی در جمع برخی اعضای مجمع ایثارگران- که یک گروه تازه‌تاسیس از نظر سیاسی و قدیمی از منظر حضور چهره‌های اصلاح‌طلب که پیشتر در برخی احزاب منحله فعال بوده‌اند، به‌حساب می‌آید- استارت فعالیت‌های سیاسی خود در عرصه انتخابات را زد

 

 

گفته می شود کمتر از یک ماه پس از انتشار یک مصاحبه جنجالی در خصوص رفتارهای نژادپرستانه خاندان سلطنتی، درگذشت همسر الیزابت دوم گمانه‌زنی‌ها درباره کناره‌گیری او از تاج و تخت را دوباره افزایش داده است. این در حالی ست که درخواست‌ها برای برچیده شدن نظام سلطنتی در انگلیس نیز شدت گرفته است. شمار فزاینده‌ای از مخالفان خواستار تشکیل نظام جمهوری در انگلیس هستند و با امضای طوماری الکترونیکی تاکید دارند که الیزابت دوم باید آخرین مقام سلطنتی در این کشور باشد.

 

 

گفته می شود شهروندان اسرائیلی شنبه شب اعتراضات هفتگی علیه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم را پس از آنکه در اواخر مارس گذشته به دلیل انتخابات متوقف شده بود ، از سرگرفتند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*