​استاندار خراسان جنوبی به کمپین ملی بهرفت پیوست

استاندار خراسان جنوبی به همراه استاندار سیستان و بلوچستان به کمپین بهرفت «بهبود رفتارهای ترافیکی» پیوستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «سید محمد باقر عبادی» امروز دوشنبه (۵ فروردین) در بازدید از پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی، اظهار داشت: داوطلبان و مسئولان هلال احمر در ایام عید که همه در حال تفریح و دید و بازدید هستند، خدمات ارزنده ای را به صورت داوطلبانه انجام می دهند.

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف افزود: امدادگران هلال احمر از همه تفریحات خود سرباز زده و در حال خدمت رسانی به مردم و مسافران هستند که جای تقدیر  تشکر دارد.

وی درخصوص لزوم برگزاری  پست های نوروز هلال احمر در کنار جاده ها، گفت: با راه اندازی این پست ها مردم احساس می کنند که همواره کسانی کنارشان هستند تا آماده ارائه خدمات باشند، و این خود نوعی همدوستی و حالت عاطفی ایجاد می کند.

حجت الاسلام عبادی گفت: مسافران نوروزی در پست های هلال احمر احساس آغوش باز می کنند و چون راهنمایی و پذیرایی می شوند، مهمترین حالت عاطفی بین مردم و هلال به وجود می آید.

وی در خصوص اینکه استانداراران خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان به کمپین بهرفت«بهبود رفتارهای ترافیکی» پیوستند، افزود: با این کار در زمینه رفتارهای ترافیکی فرهنگ سازی شد چرا که در کشور در حوزه فرهنگ نظم و انظباط، رانندگی و مقرارات رانندگی هنوز باید فرهنگ سازی شود و شهروندان در صورتی که فرهنگ مقررات و رانندگی را رعایت کنند از تصادفات جلوگیری می شود.

استاندار خراسان جنوبی در بازدید از پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی شهید موهبتی زیرکوه، به همراه استاندار سیستان و بلوچستان به کمپین بهرفت« بهبود رفتارهای ترافیکی» پیوستند.

گفتنی است بهرفت کمپین ملی بذای بهیود رفتارهای ترافیکی است که تاکنون ۱۶ هزار و ۲۵۷ نفر در خراسان جنوبی در راستای فرهنگ سازی و کاهش رفتارهای پرخطر رانندگان به پویش بهرفت ملحق شده اند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*