در مدیریت بحران ها دقایق اولیه تعیین کننده و سرنوشت ساز هستند

در مدیریت بحران ها دقایق اولیه  تعیین کننده و  سرنوشت ساز هستند
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی ،محمد صادق معتمدیان روز دوشنبه در جلسه اضطراری شورای هماهنگی مدیریت بحران استان خراسان جنوبی اظهار داشت: در مدیریت بحران ها دقایق اولیه تعیین کننده و سرنوشت ساز هستند
استاندار خراسان جنوبی ضمن تبریک سال نو ،به نامگذاری این سال از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: امسال با درایت مقام معظم رهبری به عنوان سال رونق تولید نامگذاری شده است. که قطع به یقین با این نامگذاری تمرکز بیشتری بر رونق تولید خواهد بود.
مقام عالی دولت خطاب به مدیران ستاد بحران استان گفت: در بحران ها دقایق اولیه تعیین کننده هستند و همه مدیران استان در تعطیلات پیش رو یا باید خود حضور داشته باشند و یا جانشین تام الاختیار آنها در در تمام شبانه روز بایستی به گوش و آماده باشند.
وی به اقبال بیشتر امسال مردم جهت سفر های نوروزی به استان خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: با عنایت به وقایع شیراز و سیل شمال کشور، و وجود کریدور کویری غرب استان ممکن است موج دوم سفرهای نوروزی به استان زودتر اتفاق بیفد، لذا فرمانداران و کلیه مدیران می بایست با آمادگی کامل جهت خدمت رسانی به مسافران و گردشگران به سر ببرند.
استاندارخراسان جنوبی گفت: فرمانداران با برگزاری جلسات مدیریت بحران در سطح شهرستان ها ،کلیه امکانات دستگاه های اجرایی را برای خدمت رسانی به مردم فراهم نمایند.
وی گفت: اطلاع رسانی ها در این خصوص باید به موقع و با سرعت در صدا و سیما و رسانه های استان صورت گیرد. تا از خسارت های احتمالی بکاهد
مقام عالی دولت خطاب به دستگاه های خدمت رسان و دستگلاه هایی که وظیفه عملیاتی در بحران ها را دارند گفت: باید تدابیر لازم را بیندیشند
وی از مسئولین ذی ربط خواست تا بند ها و سدهای استان به صورت مرتب مورد بازرسی و پایش قرار گیرد
استاندار خراسان جنوبی در خاتمه از زحمات و تلاش های کلیه دستگاه های خدمت رسان که در ایام نوروز به مردم عزیزمان خدمت رسانی نموده اند تقدیر و تشکر نمود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*