چهار کارفرمای نمونه تامین اجتماعی خراسان جنوبی تجلیل شدند

چهار کارفرمای نمونه تامین اجتماعی خراسان جنوبی تجلیل شدند

طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استانی از چهار کارفرمای حوزه کارآفرینی تامین اجتماعی استان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، طی مراسمی صبح یکشنبه  با حضور جمعی از مسئولان استانی، از چهار کارفرمای حوزه کارآفرینی تأمین اجتماعی خراسان جنوبی تجلیل شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در این مراسم بیان کرد: قبل از انقلاب اسلامی محیط کار و خانه باهم مخلوط بوده و مسئله‌ای به نام تأمین اجتماعی معنادار نبود.

عباس رکنی بابیان اینکه امروزه تأمین اجتماعی یکی از ارکان مهم در نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌رود، اظهار کرد: خوشبختانه مجموعه تأمین اجتماعی چه در سطح کشوری و چه در سطح استانی توانمندی های خوبی دست‌یافته است.

وی بر اهمیت تکریم ارباب‌رجوع تأکید کرد و افزود: اگر  در چهارچوب مقررات به ارائه خدمت بپردازیم و از مقام خود سوءاستفاده نکنیم، خدمتی واقعی داشته‌ایم.

رکنی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن بیان کرد: باید با تکیه‌بر توان داخلی و استفاده از ظرفیت‌های موجود بر این جنگ دشمن نیز فائق آییم.

گفتنی است؛ حجت اله دربانی مدیرعامل شرکت زغال‌سنگ در طبس کارفرمای نمونه در سطح یک،  محمود رضا یوسفی مدیرعامل کارخانه ای در بیرجند کارفرمای منتخب سطح دو، مجید سرابیان مدیر معدن گرانیت از شهرستان نهبندان کارفرمای منتخب سطح سه و زهرا  امیریان مدیر پیش‌دبستانی و مهدکودک در  شهرستان فردوس به‌عنوان کارفرمای منتخب سطح چهار در خراسان جنوبی انتخاب شدند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*