حوادث / زنده شدن پیرزن ۱۰۱ ساله پس از مرگ / برادر ربائی برای بالاکشیدن ارث پدری / پیرزن نابینای بلغاری چه اتفاقاتی را برای پوتین و ترامپ در سال ۲۰۱۹ پیشگویی کرده است؟!

 

 

 

 

 

 

پیرزن ۱۰۱ ساله زمانی که در مراسم تدفینش در تابوت قرار گرفت، زنده شد.

زنده شدن پیرزن ۱۰۱ ساله پس از مرگبه گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرزن ۱۰۱ ساله در چین زمانی که در مراسم تدفینش در تابوت قرار گرفت، زنده شد.

پیرزن صد و یک ساله ساکن روستای شنشویی دونگ در لیانجیانگ استان گوانگدونگ به تنهایی زندگی کرده و روستاییان از وی مراقبت می‌کردند.

این پیرزن حدود ۲۰ روز پیش به زمین افتاد و مجروح شد. دو دخترش که هر یک هفتاد و چند ساله هستند، برای مراقبت از وی به روستا آمدند.

هنگام شب آن‌ها مشاهده کردند مادرشان دیگر نفس نمی‌کشد و ضربان قلبش متوقف شده است. فردای آن روز ساکنان روستا مراسم تدفین او را تدارک دیدند جسد پیرزن را داخل تابوت گذاشتند که در این هنگام او به آرامی چشمانش را گشود و با لبخندی گفت: سلام بر شما. افراد حاضر حیرت‌زده نمی‌توانستند صحنه‌ای را که شاهد آن هستند، باور کنند. پنگ شینهوا ظاهرا از همیشه سرحال‌تر و شادتر بود.

 

 

 

 

نقشه دو مرد طمعکار برای تصاحب اموال برادر کوچک شان با فرار وی از تیمارستان ناکام ماند.

برادر ربائی برای بالاکشیدن ارث پدریبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز قبل مرد جوان ثروتمند در خانه تنها بود که صدای زنگ در به گوش رسید. پشت در مأمور پست ایستاده بود که از وی خواست برای تحویل یک بسته پایین برود. بهزاد خودش را بلافاصله مقابل در رساند، در همین زمان یک خودروی آمبولانس نیز مقابل خانه‌اش ایستاد. مرد جوان که حواسش به آمبولانس بود بدون آن که برگه را بخواند آن را امضا کرد، اما ناگهان سه مرد جوان که لباس‌های سفید به تن داشتند از آمبولانس بیرون آمدند و به طرف بهزاد رفتند.
صدایی از داخل آمبولانس به گوش می‌رسید که فریاد می‌زد «مراقب باشید او بیمار روانی است و ممکن است به شما آسیب برساند.» سه مرد سفیدپوش با عجله بهزاد را داخل آمبولانس انداختند و دست‌هایش را به برانکارد بستند. فریاد‌های کمک خواهی بهزاد خیلی زود با تزریق دارو خاموش شد.

فرار با لباس دکتری

بهزاد وقتی به خودش آمد که در یک مرکز نگهداری بیماران روانی بستری شده بود. او مدام به پزشکان و پرستاران التماس می‌کرد که سالم است و مشکل روانی ندارد، اما کسی به حرفش توجهی نمی‌کرد.

ماجرا ادامه داشت تا اینکه در دهمین روز بستری بهزاد در تیمارستان، وی کاملاً اتفاقی یکی از برادرهایش را دید که با پزشک صحبت می‌کند. او تعدادی عکس و مدارک به پزشک بهزاد نشان می‌داد و اصرار داشت که برادرش مشکل روانی دارد و بسیار خطرناک است. با دیدن آن صحنه بهزاد دریافت که گرفتار توطئه‌ای شوم شده است.

در یازدهمین روز مرد جوان مخفیانه لباس یکی از پزشکان را پوشید و با لباس پزشک از مرکز روانی فرار کرد و خودش را به پلیس رساند.

کینه قدیمی

بدین ترتیب به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران تحقیقات آغاز شد. بهزاد در تحقیقات گفت: تصور می‌کنم دو برادرم عامل این نقشه شوم باشند. چند ماه قبل پدرم که تاجر ثروتمندی بود فوت کرد، او در زمانی که زنده بود دو خانه‌اش را به نامم کرد. اما دو برادرم سهمی به نسبت کمتر از من از اموال پدرم بردند. همین موضوع باعث کینه آن‌ها شده بود و با پرونده‌سازی سعی داشتند که مرا دیوانه نشان دهند. این را هم بگویم در زمانی که در مرکز روانی بستری بودم، آن‌ها با امضایی که متقلبانه از من گرفتند ۱۰۰ میلیون تومان پول از حسابم خارج کرده‌اند.

مأمور قلابی پست

در ادامه بررسی‌ها کارآگاهان موفق به شناسایی سه مردی شدند که به‌عنوان پرسنل بیمارستان مرد جوان را با زور داخل آمبولانس کرده بودند. یکی از آن‌ها در تحقیقات گفت: ما به دستور مرکز روانی بهزاد را به تیمارستان بردیم و کار ما غیر قانونی نبوده است. خانواده او مدارک بالینی به ما نشان دادند که حکایت از بیماری وی داشت. از آنجایی که بیماران روانی در چنین مواردی مقاومت می‌کنند و اصرار دارند که مشکلی ندارند، او را به زور سوار ماشین کردیم. در ادامه تحقیقات مشخص شد مأمور پست نیز قلابی بوده است و از سوی دو برادر بهزاد اجیر شده تا به بهانه تحویل بسته پستی از وی امضا بگیرد و بتوانند ۱۰۰ میلیون تومان پول از حسابش بردارند.

دستگیری دو برادر

با به دست آمدن مدارک و دلایل، دو برادر به دستور بازپرس جنایی بازداشت شدند. یکی از آن‌ها در بررسی‌ها گفت: ماجرای آدم ربایی را قبول نداریم. بهزاد مدتی قبل از همسرش جدا شد و برای پرداخت مهریه از ما چندکیلو طلا و تعداد زیادی سکه گرفت. قرار شد که آن‌ها را به ما برگرداند، اما این کار را نکرد. ما هم برای اینکه به سکه‌ها و طلاهایمان برسیم، تصمیم گرفتیم یکی از دوستانمان را به‌عنوان پستچی به مقابل خانه‌اش بفرستیم. برادرم به خاطر مرگ پدر و طلاق همسرش دچار مشکل روحی و روانی شده بود و ما هم به همین دلیل او را در بیمارستان روانی بستری کردیم.

درحالی که دو برادر جوان چنین ادعایی داشتند تحقیقات نشان می‌دهد که دو مرد سعی داشتند با بستری کردن برادرشان در بیمارستان روانی از او وکالتنامه‌ای گرفته و دو خانه‌ای را که پدرشان به‌نام بهزاد زده بود از آن خود کنند. بدین ترتیب به دستور بازپرس جنایی دو برادر بازداشت شده و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

 

 

 

پیرزن نابینای بلغاری چه اتفاقاتی را برای پوتین و ترامپ در سال ۲۰۱۹ پیشگویی کرده است؟!

یک زن نابینای بلغاری که حملات یازده سپتامبر و خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را پیش‌بینی کرده، پیش از مرگش برای سال ۲۰۱۹ نیز چند پیش‌گویی مهم انجام داده است.

پیرزن نابینای بلغاری چه اتفاقاتی را برای پوتین و ترامپ در سال ۲۰۱۹ پیشگویی کرده است؟!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه سان، یک زن نابینای بلغاری به نام «بابا وانگا»که گفته می‌شود حمله به برج‌های دوقلوی آمریکا، ظهور داعش و خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را به درستی پیش‌بینی کرده بود،‌ از قرار معلوم چند پیش‌گویی مهم نیز برای سال ۲۰۱۹ انجام داده که دو مورد از آنها درباره رؤسای جمهور آمریکا و روسیه است!

طبق آنچه که در گذشته توسط برخی دیده و شنیده شده، این زن بلغاری که در سال ۱۹۹۶ در سن ۸۵ سالگی درگذشت، از توانایی‌های ماوراءالطبیعه شگفت‌انگیزی برخوردار بوده که به او اجازه می‌داده بلایای طبیعی و سایر اتفاقات بزرگ جهان را پیش‌بینی کند.

او در کودکی پس از گرفتار شدن در یک توفان وحشتناک، به طرز مرموزی بینایی خود را از دست داد و تا پایان عمرش نابینا باقی ماند. البته برخی گفته‌اند او بر اثر این حادثه به طور کامل نابینا نشد و تا حد بسیار کمی می‌توانست محیط اطراف خود را ببیند.

با این حال، برخی مدعی‌اند که بابا وانگا با همین شرایط جسمی، پیش از مرگش آینده جهان را تا قرن ۵۱ میلادی که به اعتقاد او پایان عمر کره زمین است، پیش‌بینی کرده است. به همین دلیل، با وجود آنکه بیش از دو دهه از مرگ او می‌گذرد، اما بسیاری از افراد در جهان در پایان هر سال برای پیش‌بینی اتفاقات سال بعد به پیش‌گویی‌های او مراجعه می‌کنند.

این پیرزن نابینا که در زمان حیات خود به خاطر پیش‌گویی‌های خارق‌العاده‌اش لقب «نوستراداموس منطقه بالکان» را از آن خود کرده بود، ظاهرا درباره سال ۲۰۱۹ نیز چند پیش‌گویی مهم داشته است.

بابا وانگا در پیش‌گویی‌های خود برای سال ۲۰۱۹، به یک بحران اقتصادی بزرگ در اتحادیه اروپا و همچنین ترور رئیس‌جمهور روسیه (ولادیمیر پوتین) اشاره کرده است. او پیشگویی کرده که تلاش برای ترور پوتین از داخل تیم امنیتی او صورت می‌گیرد اما مشخص نکرده است که این سوءقصد به مرگ رئیس‌جمهور روسیه منجر خواهد شد یا خیر.

این پیرزن بلغاری همچنین پیش‌بینی کرده که یک سونامی ویرانگر شبیه به سونامی سال ۲۰۰۴ در آسیا اتفاق خواهد افتاد و یک شهاب‌سنگ بزرگ نیز در خاک روسیه فرود خواهد آمد.

اما جالب‌ترین پیش‌بینی بابا وانگا برای سال ۲۰۱۹ درمورد ترامپ است. او پیش‌بینی کرده که رئیس‌جمهور آمریکا در سال ۲۰۱۹ بر اثر ابتلا به یک بیماری مرموز، شنوایی خود را به طور کامل از دست خواهد داد و دچار آسیب مغزی خواهد شد.

پیرزن نابینای بلغاری برای سال ۲۰۱۸ نیز پیش‌بینی کرده بود که چین با غلبه بر آمریکا به اولین ابرقدرت جهان تبدیل خواهد شد. افرادی که به پیش‌گویی‌های این پیرزن نابینا ایمان دارند مدعی‌اند با وجود اینکه او این پیش‌گویی‌ها را بیش از ۲۰ سال پیش انجام داده است، اکنون در آنها رگه‌هایی از حقیقت دیده می‌شود.

در زمانی که بابا وانگا تبدیل شدن چین به ابرقدرت شماره یک جهان را پیش‌بینی کرد، سهم این کشور از اقتصاد جهان تنها ۴٫۱ بود اما پیش‌بینی‌هایی که اقتصاددانان جهان اخیرا از افزایش رشد اقتصادی این کشور در آینده انجام داده‌اند، در تطابق کامل با پیش‌گویی بابا وانگا است.

پیرزن نابینای بلغاری چه اتفاقاتی را برای ۲۰۱۸ پیشگویی کرده است؟!

بابا وانگا برای اولین بار زمانی به شهرت جهانی رسید که پیشگویی او درباره غرق شدن زیردریایی روسی کورسک در سال ۲۰۰۰ به حقیقت پیوست. افرادی که به پیش‌گویی‌های او اعتقاد دارند مدعی‌اند او سالها قبل از حملات یازده سپتامبر ۲۰۰۱ پیش‌گویی کرده بود که دو پرنده آهنین (هواپیما) به آمریکا حمله خواهند کرد. او حتی پیش‌بینی کرده بود که پس از این حادثه (اشاره به حمله آمریکا به افغانستان) خون افراد بیگناه زیادی به زمین ریخته خواهد شد.

پیرزن بلغاری همچنین درباره خروج انگلیس از اتحادیه اروپا پیش‌بینی کرده بود که تا پایان سال ۲۰۱۶ (سالی که همه‌پرسی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا در آن انجام شد)، اروپا دیگر به این شکلی که اکنون وجود دارد وجود نخواهد داشت.

بابا وانگا حتی ظهور یک “ارتش افراط‌گرا” و حمله آن به اروپا را پیش‌گویی کرده بود که اکنون برخی معتقدند داعش را می‌توان مصداق این پیش‌بینی او دانست. به قدرت رسیدن پوتین در روسیه نیز یکی دیگر از پیش‌گویی‌هایی است که او سالها پیش از این انجام داده بود.

از همه جالبتر اینکه برخی مدعی‌اند این پیرزن نابینای بلغاری در زمان حیات خود پیش‌بینی کرده است که شخصی با مشخصات باراک اوباما آخرین رئیس‌جمهور آمریکا خواهد بود و این پیش‌گویی برخی را به این باور رسانده است که دونالد ترامپ ممکن است هرگز دوره ریاست‌جمهوری خود را به پایان نبرد.

بابا وانگا علاوه بر این پیش‌گویی‌ها، پیش از مرگ خود از پایان گرسنگی در جهان تا سال ۲۰۲۸ خبر داده است. او همچنین گفته است که کره زمین تا سال ۲۳۴۱ غیرقابل سکونت خواهد شد.

برخی کارشناسان ادعا کرده‌اند که تاکنون ۶۸ درصد پیش‌گویی‌های این پیرزن بلغاری درست از آب درآمده است؛ هرچند طرفداران او این رقم را ۸۵ درصد اعلام کرده‌اند!

 

 

 

 

 

 

نیروی انتظامی مازندران از آغاز امسال تاکنون برای مقابله با سودجویان از باور مهدویت شش مدعی ارتباط با امام زمان (عج) را دستگیر کرده است.

کد خبر: ۸۶۲۴۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۷ – ۱۳:۴۷ ۲۱ December 2018
نیروی انتظامی مازندران از آغاز امسال تاکنون برای مقابله با سودجویان از باور مهدویت شش مدعی ارتباط با امام زمان (عج) را دستگیر کرده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس مازندران، سرهنگ پاسدار علیرضا باقری معاون اجتماعی نیروی انتظامی مازندران اظهار داشت: نیروی انتظامی استان از آغاز امسال تاکنون برای مقابله با سودجویان از باور مهدویت شش متهم را دستگیر کرد.

وی با بیان اینکه تعدادی افراد مدعی ارتباط با امام زمان (عج) وارد استان شدند، افزود: این افراد به دنبال جمع آوری وجوه نقد بودند و ادعا می‌کردند این وجوه را برای فعالیت‌های عام المنفعه و کمک به امام زمان (عج) ارسال می‌کنند.

باقری گفت: تاکنون شش نفر از این افراد دستگیر و برای ادامه مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند. شهروندان اگر به دنبال افزایش دانش و اطلاعات در این زمینه هستند و برای پاسخگویی به شبهات به کارشناسان دینی و ائمه جمعه شهرستان‌ها مراجعه کنند.

وی به شهروندان توصیه کرد، با شناسایی افرادی که به دنبال سودجویی و سست کردن اعتقادات مردم هستند، مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*