اخبار ورزشی خراسان جنوبی

سایت تیراندازی به اهداف پروازی در طبس افتتاج شد

سایت تیراندازی به اهداف پروازی(تراپ) طبس با حضور  جمعی از مسئولین شهرستان به بهره برداری رسید.

این سایت تیراندازی اولین سایت تیراندازی رسمی و فعال شهرستان طبس می باشدکه در محل باشگاه کویران احداث و به بهره برداری رسید.

گفتنی است این مجموعه پتانسیل برگزاری مسابقات قهرمانی را نیز دارا می باشد که در همین زمینه طی هفته های آینده مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی قهرمانی استان، به میزبانی شهرستان طبس در این مجموعه برگزار خواهد شد.این سایت که توسط بخش خصوصی در کیلومتر ۵ جاده طبس_ خرو، ابتدای جاده پدافند هوایی راه اندازی شده است.

 

 

 

مسابقات کاراته خراسان جنوبی در شهرستان درمیان برگزار شد

مسابقات استانی کاراته سبک ساکاموتو  با حضور هانشی فیروزی رییس سبک ساکاموتوی کشور و جمعی از مسئولان به میزبانی شهرستان درمیان برگزار شد

در این مسابقات ۴۸۵ ورزشکار در رده‌های مختلف نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از هفت شهرستان استان به رقابت پرداختند.

 

مسابقات دارت کارکنان ادارات خراسان جنوبی برگزار شد

سومین دوره مسابقات دارت المپیاد کارکنان ادارات استان خراسان جنوبی با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد

در این مسابقات که با حضور صد دارتر در قالب ۲۶ تیم برگزار شد تیم الف اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اول شد و تیم های کمیته امداد امام خمینی، مدیریت درمان و آب منطقه ای به ترتیب دوم تا چهارم شدند

 

 

 

 

پیام رییس هیات ژیمناستیک خراسان جنوبی به مناسبت روز ملی ژیمناستیک

۳۰ آذر ماه روز ملی ژیمناستیک را خدمت روسای محترم هیأتهای شهرستان، ورزشکاران ،مربیان،داوران،پیشکسوتان وهمه فعالان این رشته زیبا تبریک وتهنیت عرض نموده وازتلاش همه جانبه کلیه عزیزان که با هدف توسعه پایدار این ورزش پایه و مادر قدم برداشته اند نهایت تشکر و قدردانی راداشته وازخداوند منان برای همگان علی الخصوص خانواده بزرگ ژیمناستیک استان آرزوی سلامتی وتوفیقات روزافزون را خواستارم.
حسین بیابانی
رئیس هیأت ژیمناستیک خراسان جنوبی

 

 

طبس قهرمان رقابتهای کشتی نوجوانان خراسان جنوبی شد
رقابتهای کشتی نوجوانان خراسان جنوبی گرامیداشت یاد و خاطره پیشکسوتان زنده یاد حسین عادلی فر و حاج مسعود عجمی، با قهرمانی تیم طبس پایان یافت.
در این دوره از مسابقات که به همت هیات کشتی و با حمایت مالی بیمه ایران نمایندگی سیداحمدی برگزار شد، ۱۱۶ شرکت کننده در قالب ۹ تیم از شهرستانهای طبس، قاین، سرایان، فردوس، سربیشه، بیرجند، خوسف، نهبندان و بشرویه حضور داشتند در پایان پس از شهرستان طبس تیم خوسف و بیرجند به ترتیب در جایگاه دوم و سوم این رقابتها قرار گرفتند.
گفتنی است در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات از ابوالفضل افسری، کشتی گیر خردسال فردوسی به خاطر گرفتن کشتی زیبا و فنی در مسابقه نمادین و مجتبی لطفی دیگر کشتی گیر نونهال این شهرستان برای درخشش در رقابت های المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور تجلیل به عمل آمد.

 

 

مسابقات قهرمانی پینگ پنگ نونهالان و نوجوانان خراسان جنوبی پایان یافت

مسابقات قهرمانی پینگ پنگ نونهالان استان خراسان جنوبی با حضور ۱۱ بازیکن بصورت دو حذفی در سالن شهید سرحدی بیرجند برگزار و آقایان علیرضا عباسپورفرد اول،میلاد رمضانی دوم،امیرحسین رسانی و امیرسام وصولی مشترکاً سوم شدند. علاوه بر این مسابقات قهرمانی پینگ پنگ نوجوانان استان خراسان جنوبی با حضور ۲۱ بازیکن از شهرستان های بیرجند و قاین بصورت دو حذفی در سالن شهید سرحدی بیرجند برگزار و آقایان حسین یعقوب نژاد اول،مصطفی طاهری دوم علیرضا عباسپورفرد و میلاد رمضانی مشترکاً سوم شدند.
ضمناً در مسابقات خردسالان میلاد رمضانی مقام اول و عارف زربان مقام دوم این مسابقات را کسب کردند.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*