امیر سرتیپ دوم عباسی تجدد: اجازه ورود حتی یک ریز پرنده را به آسمان کشور را نمی‌دهیم/ آسمان برای ماست/ نیروهای مسلح سفیران امنیت و آرامش در خراسن جنوبی

امروز خراسان جنوبی_ حسین زاده / نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند گفت: نیروهای مسلح ما خار چشم دشمن و نور چشم حضرت مهدی(عج) و نایب ایشان هستند. حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در جلسه تکریم و معارفه فرمانده منطقه پدافند شرق کشور و ارشد نظامی آجا در استان افزود: نیروهای با افتخار مسلح جمهوری اسلامی ایران از روزی که با امام(ره) بیعت کردند تا پای جان در مقابل دشمنان ایستادند و از همه جبهه ها سرافراز بیرون آمدند و خار چشم دشمن و نور چشمه حضرت مهدی(عج) و نایب ایشان هستند.
وی اظهار کرد: آنچه ما را به کمال می رساند جهاد ، دفاع و تلاش است و بالاترین صحنه جهاد، جهاد درونی یعنی تسلط بر خویش است که زمینه‌ساز پیروزی در همه بخش هاست.
جهاد در راه خدا بهترین ابزار قرب الهی
وی تجهیز در مقابل دشمنان را اجتناب‌ناپذیر دانسته و اضافه کرد: جهاد در راه خدا بهترین ابزار برای قرب الهی است و لذا جهاد در راه خدا جزو دین قرار گرفته است. حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: انتظار یعنی قانع نبودن به وضع موجود و مترسد بودن برای رسیدن روزی که حق غالب شود و حق، احقاق و باطل، ابطال گردد.
تأکید رهبر معظم انقلاب بر
اولویت پدافند هوایی
جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش نیز با بیان اینکه باید قدر لحظه لحظه فرصت خدمتگزاری را بدانیم چون ممکن است خیلی زود از دست برود، گفت: خداوند در قرآن اجازه مقابله با ظالمان و دفاع از مظلومین را داده و رهبر معظم انقلاب هم بر همکاری و همراهی همه بخش ها برای رسیدن به هم افزایی به منظور مقابله با دشمنان تأکید دارند در غیر این صورت منابع و فرصت‌ها از دست می‌رود. امیر سرتیپ علیرضا الهامی با ذکر اینکه رهبری معظم انقلاب بارها در جلسات مختلف بر اولویت و اهمیت پدافند هوایی تاکید فرموده‌اند، افزود: دشمن در آن سوی مرزها آرزو می کرد ای کاش انقلاب اسلامی ما به ۴۰ سالگی نرسد اما با هدایت رهبر معظم انقلاب و هوشیاری و بیداری نیروهای مسلح و مردم، تولد ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را جشن خواهیم گرفت و پیام انسانیت و آزادمردی خود را به جهان صادر خواهیم کرد. امیر الهامی همچنین گفت: وقتی غیرت مرزبانان را در نیروی انتظامی و اقدامات پر افتخار برادرانمان را در سپاه پاسداران می بینیم احساس غرور و افتخار می‌کنیم و ارتش هم در کنار سپاه، بسیج و نیروهای انتظامی تلاش می‌کند با عزت و سربلندی به وظایفی که بر عهده اش گذاشته می شود عمل نماید. وی با قدردانی از زحمات امیر عباسی تجدد که به عنوان فرمانده منطقه پدافند هوایی تهران معرفی شده، سرهنگ ستاد ارسلان پرویز جانشین سابق منطقه پدافند هوایی شرق کشور را به عنوان فرمانده جدید این منطقه معرفی کرد.
اجازه ورود یک ریز پرنده را
به آسمان کشور نمی دهیم
امیر سرتیپ دوم عباسی تجدد فرمانده سابق منطقه پدافند هوایی شرق کشور نیز با بیان اینکه حضور نیروهای مسلح در خراسان جنوبی برای ایجاد امنیت و احساس آرامش مردم این استان است، گفت: چنانچه امنیت نباشد توسعه اقتصادی، جذب سرمایه گذار و رونق کسب و کار هم نخواهد بود و مردم، مناطق مرزی را ترک خواهند کرد. وی با ذکر اینکه شاید خیلی از مردم استان اهمیت پدافند هوایی را ندانند، افزود: ما اجازه ورود حتی یک ریز پرنده را به مرز هوایی کشور نمی دهیم.
در پایان سرهنگ ستاد ارسلان پرویز فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور و ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی حکم انتصاب خود را از جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش دریافت کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*