حال‌و هوای موکب‌ حضرت ابوالفضل (ع) هیأت ابوالفضلی بیرجند در کاظمین

 

حضور بیش از ۲۵ میلیونی شیعیان و شیفتگان اهل بیت(ع) قدرت نرم مسلمانان و به ویژه پیروان این مکتب را به رخ دشمنان می‌کشد و این حضور سبب آشنایی بیشتر افکار عمومی بین‌المللی با ماهیت ظلم‌ستیزی مکتب حسینی می‌شود. و موکب حضرت ابوالفضل (ع) نیز در اولین سال برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی حضور پررنگی در شهر کاظمین دارد.

مدیر اجرائی موکب حضرت ابوالفضل (ع) هیأت ابوالفضلی بیرجند درباره خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: موکب حضرت ابوالفضل (ع) از روز بیست و هفتم مهر ماه در شهر کاظمین مستقر شده و تا دو روز بعد از اربعین نیز حضور دارد.

غلامرضا حسین پور با بیان اینکه این موکب به صورت شبانه روزی صبحانه، ناهار و شام را در میان زائران توزیع می‌کند، تصریح کرد: ۳۸ نفر نیروی مستقر در موکب خدمت‌رسانی به زائران را انجام می‌دهند که از این تعداد ۱۴ نفر در نانوایی و ۲۴ نفر در اسکان و پذیرایی خدمات می دهند.

 

وی با بیان اینکه خدمت کردن به زائران حسینی ثواب بسیاری دارد، عنوان کرد: برای سال اول و به نیابت از ۲۰۰۰ شهید استان خراسان جنوبی در شهر کاظمین حضور داریم و تلاش می‌کنیم تا در راهپیمایی بزرگ اربعین نقشی داشته باشیم.

همچنین محمد فوائدی مسئول آشپزخانه موکب حضرت ابوالفضل (ع) می‌گوید: در این موکب خدمات صبحانه، ناهار، شام، چای و میان وعده را به زائران ارائه می‌ شود و در شبانه روز حدود حدود هفت هزار پرس غذا در بین زائران توزیع می شود.

وی از خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی ابراز خوشحالی کرد و ادامه داد : در این موکب ۳۸ نفر از خادمین هیأت ابوالفضلی بیرجند خدمات دهی می کنند.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*