آخرین اخبار

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری
خراسان جنوبی منصوب شد
امروز خراسان جنوبی – گروه خبر/ استاندار خراسان جنوبی در حکمی محمدرضا حسنی مقدم را با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب کرد. در حکم محمدمهدی مروج الشریعه آمده است: نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزنده شما، به موجب این حکم جنابعالی را با حفظ پست سازمانی به سمت سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب می نمایم. محمدرضا حسنی مقدم مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری خراسان جنوبی است. پیش از این علی اسماعیلی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری را برعهده داشت که بهمن ماه سال گذشته به پیشنهاد استاندار و با حکم وزیر کشور به این سمت منصوب شده بود.
پیش بینی بارش باران در خراسان جنوبی
کارشناس هواشناسی برای برخی مناطق مرکزی و نیمه شمالی استان بارش باران پیش بینی کرد. نخعی گفت: نتایج حاصل از اجرای مدل های تصاویر ماهواره هواشناسی، بیانگر آسمانی نیمه ابری تا ابری در استان است که با تقویت ناپایداری های جوّی برای برخی مناطق مرکزی و نیمه شمالی استان بارش باران قابل پیش بینی است. وی افزود: طی امروز و فردا تغییرات دما روند کاهشی خواهد داشت.

فرستنده اف ام ۶ برنامه ای در سرایان افتتاح شد
فرستنده اف ام ۶ برنامه ای در شهرستان سرایان با حضور نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی راه اندازی شد. معاون فنی صدا و سیمای استان گفت: بعد افتتاح این فرستنده بیش از ۱۵ هزار نفر جمعیت شهر سرایان و مردم روستاهای بسطاق و زنگویی این شهرستان شبکه های رادیویی جوان، سراسری، ورزش، استانی، قرآن و پیام را دریافت می کنند. حسن راشکی افزود: ۲ میلیارد ریال برای راه اندازی این فرستنده هزینه شده است.

برداشت زعفران در سرایان افزایش یافت
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرایان گفت: پیش بینی می شود امسال بیش از ۱۱ تن زعفران خشک در این شهرستان برداشت شود که سال گذشته ۱۰ تن بوده است. موسی سلیمانی اظهار داشت: ۲ هزار و ۸۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان سرایان زیر کشت زعفران قرار دارد و در سال های اخیر افزایش داشته است. وی با بیان اینکه از گذشته نیز زعفران در سرایان کشت می شده است، افزود: نیاز کم زعفران به آب و وضع سفره های زیرزمینی سرایان این محصول کشاورزی را با شرایط شهرستان سازگار کرده است و کشاورزان نیز رغبت به سمت کاشت آن دارند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*