استاندار در جلسه شورای اداری استان: مدیرانی که توان مدیریت جهادی ندارند کنار بروند

در دومین روز از هفته دولت استاندار خراسان جنوبی، معاونین استانداری، مدیران استانی و شهرستانی و فرماندهان نظامی و انتظامی روز گذشته در ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا با آنان تجدید میثاق کردند. به گزارش امروز خراسان جنوبی همچنین پنجمین جلسه شورای اداری استان روز گذشته به مناسبت هفته دولت در دفتر امام جمعه بیرجند و با هدف دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مرکز استان برگزار شد. نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت با بیان اینکه جایگاه انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران براهل حقیقت روشن است، گفت: رسالت همه انبیا در بعثت ختم المرسلین و شریعت اسلام خلاصه می شود و نظام جمهوری اسلامی ایران نیز برگرفته از شریعت اسلام است و هرکجا یک کلمه از عبارت جمهوری اسلامی کم شد مشکل من و شماست.

کسانی که سالها در پی کنار آمدن با غربی ها بودند
به ستوه آمدند
حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی با ذکر اینکه با یاغی گری های آمریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم های همراه آنها نشانه قدرت آنها نیست بلکه نشانه زوال و ضعف آنهاست، افزود: هوشیاران عالم این فرصت را غنیمت شمرده و به یاغی گری های آنان خاتمه خواهند داد.
وی اضافه کرد: کسانی که سالها به دنبال کنار آمدن با غربی ها بودند از عهد شکنی ها، بی قانونی ها، کبر و قدرت لیبرالی آنها به ستوه آمدند و چندین کشور عزم حذف دلار از صحنه روابط تجاری را دارند و حتی در خود آمریکا حوصله مردم سرآمده و این فرصت بسیار خوبی است و نشان می دهد که دنیا در حال تغییر و تحولی جدی است.
مسئولین کار جهادی انجام دهند
حجت الاسلام و المسلمین عبادی همچنین گفت: مسئولین در هر رده ای که هستند، کار جهادی انجام دهند و در مقابل توطئه ها و شایعه پراکنی ها شفاف سازی نموده و واقعیت ها را بیان کنند و رسانه ها نیز به انعکاس واقعیات بپردازند.
وی افزود: دولت و قوای دیگر و به خصوص قوه قضائیه و دادستان، سوءاستفاده کنندگان را مورد پیگرد قرار دهند.
وی در پایان گفت: فتنه گران انگشت شمارند و اکثریت جامعه و مردم پشتیبان نظام و رهبری هستند.
استاندار خراسان جنوبی نیز یاد شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و با تبریک هفته دولت و قدردانی از زحمات و خدمات مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی و تمامی ارکان نظام، گفت: در وضعیت فعلی اعمال مدیریت جهادی به معنای واقعی اش مورد نیاز است و این مدیریت را در سالهای ابتدای انقلاب سراغ داریم که همراه با اخلاص، هم گرایی، هم افزایی و دنیاپرستی بود و از دنیا پرستی و افزون خواهی های بی حد و حصر خبری نبود.
مدیرانی که توان مدیریت جهادی ندارند کنار بروند
دکتر مروج الشریعه با بیان اینکه به برکت خون شهدا از پیچ خطرناکی که کشورهای سطله گر نامهربانانه برعلیه ما ایجاد کرده اند همچون گذشته عبور خواهیم کرد گفت: ۹۶ گروه معاند قسم خورده آن سوی مرز، شب و روز با حمایت استکبار و ایادی آنها برعلیه نظام اسلامی ما توطئه چینی می کنند. وی گفت: باید نواقص را صریح و روشن تبیین کنیم وبنابرتوصیه های نماینده ولی فقیه در استان از ظرفیت مساجد استفاده نموده و واقعیت های موجود را با مردم در میان بگذاریم و به ویژه آن بخش از واقعیت ها که مشارکت مردم را می طلبد باید تبیین شود که نقش رسانه ها نیز در این راستا حائز اهمیت است.
استاندار با اشاره به تاثیر بدعهدی های آمریکا در افزایش نرخ دلار، افزود: درک وضع موجود نیازمند درک مشکلات و شرایط حاکم بر مدیریت است و لذا بارها اعلام کرده ایم که اگر مدیری توان ادامه کار در شرایط موجود را ندارد و به مدیریت جهادی معتقد نیست جایش را به نفر دیگری بدهد و الان هم که نمایندگان مجلس به استثنای خودشان، قانون منع به کارگیری بازنشستگان را تصویب کرده اند.
به محتکران کالاهای اساسی اجازه فعالیت نخواهیم داد
وی با ذکر اینکه دولت، پیشانی نظام برای پاسخگویی به همه مسایل است به کشف انبارهای حاوی میلیاردها تومان کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در کشور اشاره کرد و گفت: در کشور و استان به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد که افرادی با کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم اینگونه رفتار کنند زیرا مردم آسایش و آرامش می خواهند.
دکتر مروج الشریعه به آسیب های فضای مجازی نیز اشاره کرد و افزود: مردم مراقب فرزندان خود که در معرض این آسیب ها هستند باشند و مدیران و اجزای نظام نیز نسبت به آسیب های فضای مجازی بی تفاوت نباشند.
تأکید استاندار بر برگزاری باشکوه کنگره شهدا
وی ضرورت راه اندازی تالارهای گفتگو به ویژه در دانشگاه ها را یادآور شد و با بیان اینکه جامعه تک صدایی و تک فکری پایدار نخواهد ماند تصریح کرد: باید جوانان را در جایگاه خودشان بپذیریم و در صورت نیاز آنان را هدایت کنیم.
استاندار در پایان بر لزوم برگزاری هرچه باشکوهتر کنگره ۲ هزار شهید استان تاکید کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*