درخشش کشتی گیران در رقابت های شرق کشور

قضاوت داوران بیرجندی
در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور
ابوالفضل علیزاده بیرجندی به عنوان ناظر و ابوالفضل داوطلب به عنوان داور، دربی حساس لیگ برتر فوتبال ساحلی تیم های ایفا اردکان و گلسا پوش یزد را قضاوت می کنند. در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور دیدار دو تیم فوتبال ساحلی ایفا اردکان و تیم مقاومت گلسا‌پوش یزد امروز با قضاوت داوران خراسان جنوبی در ورزشگاه آزادی اردکان یزد برگزار می‌شود.

بیرجند، میزبان مسابقات پهلوانی و زورخانه ای کارگران کشور
مسابقات پهلوانی و زورخانه ای کارگران کشور برای سومین بار در خراسان جنوبی برگزار می شود. رئیس انجمن پهلوانی و زورخانه ای کارگران کشور گفت: چهارمین دوره مسابقات پهلوانی و زورخانه ای کارگران کشور به میزبانی بیرجند برگزار می شود. علی سنگکی افزود: خراسان جنوبی برای سومین سال، در نیمه دوم آذر ۹۷ میزبان این مسابقات است.
درخشش کشتی گیران در رقابت های شرق کشور
مسابقات کشتی قهرمانی شرق کشور با درخشش ورزشکاران خراسان‌جنوبی پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، در این رقابت ها ۲۷۰ کشتی‌گیر رده‌های سنی خردسالان و نوجوانان در قالب ۱۲ گروه از استان‌های خراسان‌جنوبی، کرمان، رفسنجان، طبس، نیشابور و سیستان و بلوچستان در سالن شهید فهمیده زاهدان به مصاف هم رفتند. امیر مالک در وزن ۵۲ کیلوگرم و صالح یعقوبی در وزن ۴۸ کیلوگرم مقام های دوم را کسب کردند و علیرضا عباسی در وزن ۶۰ کیلوگرم مقام سوم رقابت‌ها را از آن خود کرد.

برگزاری رقابت های فوتبال روی میز در بیرجند
مسابقه فوتبال روی میز ویژه آقایان در بیرجند برگزار شد. در بخش انفرادی این رقابت ها که با حضور ۱۸ نفر به صورت تک حذفی و ورزشکاران مسجد بیت العباس با استانداردهای جهانی (فایربال) به میزبانی خانه فوتبال روی میز بیرجند برگزار شد مجتبی قوسی ، امیر عربی و امیر محمد آذر کار نفرات اول تا سوم شدند. فرامرزی کاپ اخلاق رقابت ها را کسب کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*