اخبار ورزشی استان/نخستین دوره مربیگری و داوری کبدی برگزار می شود

حضور نماینده استان در مسابقات جهانی ارتش
سعیدحسنی ورزشکار اهل روستای شاهرخت زیرکوه به عنوان تنها نماینده خراسان جنوبی در مسابقات جام جهانی ارتش ها در کشور روسیه حضور دارد. به گزارش امروز خراسان جنوبی در این مسابقات جمهوری اسلامی ایران برای سومین سال پیاپی و با ۱۶ تیم در مسابقات نظامی ارتش‌های جهان شرکت می‌کند که از ۶ تا ۲۰ مرداد ادامه دارد و ۱۷ رشته از این مسابقات در روسیه، ۴ رشته در چین و ۳ رشته در قزاقستان برگزار می‌شود. کشور‌های بلاروس، ایران، آذربایجان و ارمنستان نیز هر کدام میزبان برگزاری یک رشته خواهند بود.
مسابقات دارت در مرکز فنی و حرفه ای برادران برگزار شد
رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان گفت: به منظور ایجاد نشاط و رقابت در بین کارکنان و مربیان مرکز برادران، یک دوره مسابقات ورزشی دارت به مناسبت اولین یادواره شهدای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان خراسان جنوبی و هفته ملی مهارت در سالن آموزشی کارگاه برق خودرو مرکز برادران بیرجند برگزار شد. علیزاده افزود: حمید رضایی مقام اول و علی دلیر مقام دوم را از آن خود کردند و محسن مودی و سینا عابدپور مقام سوم مشترک را کسب کردند.
نخستین دوره مربیگری و داوری کبدی
برگزار می شود
رئیس هیئت کبدی استان اعلام کرد: نخستین دوره مربیگری و داوری درجه ۳ کبدی در نیمه دوم مردادماه جاری برگزار می شود. کاظمی تصریح کرد: جلسه هم اندیشی در این زمینه برگزار شد و علاوه بر این موضوع برگزاری مسابقات قهرمانی کبدی بخش آقایان به میزبانی قاین در شهریورماه نیز بررسی شد.
آغاز بازدید هیئت بدنسازی از باشگاه ها
بازدیدهای هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان از باشگاه های زیر مجموعه آغاز شد که در اولین روز از این برنامه از سه باشگاه بدنسازی در شهرستان بیرجند بازدید شد. درجلسه هم اندیشی هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی کهنسال، رئیس این هیئت عنوان کرد: در راستای پیشرفت و ارتقای هیئت استان نیازمند کمک و تعامل تمامی اعضای هیئت، ورزشکاران و پیشکسوتان هستیم.
نماینده قائنات قهرمان مسابقات والیبال دختران نوجوان استان
در ادامه مسابقات والیبال دختران نوجوان استان، تیم مرحومه فائزه تقی زاده، نماینده قائنات موفق به کسب مقام اول این مسابقات شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، مسابقات والیبال دختران نوجوان استان که به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و روز دختر برگزار شد تیم مرحومه فائزه تقی زاده با شکست تیم درمیان در یک بازی مقتدرانه راهی فینال این رقابت ها شد و در فینال نیز با شکست تیم امید فردوس با نتیجه دو بر صفر فاتح این رقابت ها شد. گفتنی است حمیدرضا تقی زاده مدیریت شرکت مسافربری لوان نور قائن حامی تیم مرحومه فائزه تقی زاده بود.
بانوان ملی پوش تیرانداز و والیبالیست خراسان جنوبی در راه بازی های جاکارتا
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی عنوان کرد: حضور نجمه خدمتی نماینده تیراندازی استان خراسان جنوبی در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا قطعی خواهد بود. مهران سرپرست افزود: طبق آخرین خبرهای رسیده از فدراسیون والیبال مهسا کدخدا نیز در اردوی آمادگی تیم والیبال کشورمان جهت حضور در بازی های آسیایی جاکارتا حضور دارد که امیدواریم در لیست نهایی بانوان والیبالیست اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا نیز قرار گیرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*