اخبار ورزشی استان/درخشش ووشوکاران دختر استان در رقابت های کشور

برگزاری مسابقات دارت دوبل خانوادگی در بیرجند
به مناسبت گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) یک دوره مسابقه دوبل دارت خانوادگی به صورت ۵۰۱ سه لگ از پنج لگ در خانه دارت دکتر گنجی بیرجند برگزار شد. در پایان این رقابت ها امیر مداح و مائده عطایی مقام اول، مهدی سلیم و سمیرا سلیم مقام دوم، محمد حسین اسداللهی و عدنان خسروی حسام اباذری و هانیه اباذری مشترکا سوم شدند.
معرفی برترین های مسابقات پرس سینه و ددلیفت قهرمانی کارگران کشور
چهارمین دوره مسابقات پرس سینه و ددلیفت قهرمانی منطقه شرق و جنوب شرق کشور با معرفی برترین ها پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، این رقابت ها در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با حضور ۲۰۰ ورزشکار از استان های سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، رضوی ، جنوبی و کرمان به میزبانی بیرجند برگزار شد. در پایان این رقابت ها تیم های زابل در رشته پرس سینه مقام اول و تیم هیات ورزش کارگری استان خراسان جنوبی مقام دوم و تیم نهبندان مقام سوم را به خود اختصاص دادند. همچنین در رشته ددلیفت تیم تربت حیدریه مقام اول، تیم شهید زارعی مشهد مقام دوم و تیم زابل مقام سوم را کسب کردند.
رقابت اسکیت بازان استان درمسابقات کشور
رئیس هیات اسکیت استان خراسان جنوبی گفت: سه تیم ۱۲ نفره از خراسان جنوبی به مسابقات کشوری اسکیت اعزام می شوند که دو تیم آقایان و یک تیم بانوان هستند. حسن شبانی با اشاره به اینکه این مسابقات ۳۱ مرداد و اول شهریور به میزبانی قزوین برگزار می شود، افزود: مسابقات استانی سرعت اسکیت در ۱۶ شهریورماه با حضور تمامی رده های سنی برگزار می شود.
وی با اشاره به فعالیت حدود ۶۰۰ نفر در هیات اسکیت خراسان جنوبی افزود: جشنواره همگانی اسکیت نیز به زودی در پارک توحید شهر بیرجند برگزار خواهد شد.
تیم بیرجند قهرمان هندبال دختران استان شد
رقابت های هندبال دختران خراسان جنوبی با قهرمانی تیم بیرجند پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، مسابقات قهرمانی تیم هندبال نوجوانان دختر گرامیداشت یادواره ۲۰۰۰ شهید خراسان جنوبی در بیرجند برگزار شد که تیم های بیرجند، سرایان و قاین به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
درخشش ووشوکاران دختر استان در رقابت های کشور
ووشوکاران دختر خراسان جنوبی در رقابت های کشوری خوش درخشیدند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، تیم ووشوی استان در رقابت های کشوری سبک چاچوان که با حضور ۱۴ تیم به میزبانی دانشگاه آزاد یزد برگزار شد، موفق به کسب دو نشان طلا، یک نشان نقره و ۳ نشان برنز و کاپ اخلاق به سرمربیگری مریم سرزهی شد. در این رقابت سمیه فلاحی نسب و فاطمه حاجی زاده در اوزان منفی ۴۸و۵۲ بزرگسالان و فاطمه قربانی در وزن منفی ۴۸ نوجوانان نشان نقره، زینب السادات حسینی، فائقه سنجری و فرشته حسنی در اوزان ۵۲، ۵۶ و ۶۰ کیلوگرم جوانان و بزرگسالان نشان های برنز را کسب کردند.
مدال طلای جودوکار استان در مسابقات قهرمانی کشور
سپیده طاهری از خراسان جنوبی در وزن ۴۰ کیلوگرم مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر کشور طلائی شد. این مسابقات در ۸ وزن در سنندج برگزار شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*