حضور معنوی و پر برکت خادمان بارگاه امام رضا(ع) در دفتر روزنامه ثبات قدم با وجود مشکلات و ناملایمات در عرصه فرهنگ ارزشمند است

خادمان بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) در حالیکه پرچم متبرک آن بارگاه قدسی را همراه داشتند روز گذشته در قالب برنامه کاروان زیرسایه خورشید با حضور در دفتر روزنامه امروز خراسان جنوبی، فضایی سراسر معنویت و عشق به امام رئوف را خلق کردند.
سردبیر روزنامه امروز خراسان جنوبی در این مراسم گفت: مؤسسه فرهنگی و مطبوعاتی امروز خراسان جنوبی با داشتن ۵۰ نیرو که ۳۶ نفرشان بیمه شده و مابقی قراردادی هستند، علاوه برانتشار روزنامه امروز خراسان جنوبی و هفته نامه بیرجند امروز، تلاش دارد تا در نقاط محروم فاقد نشریه در استان نیز فضایی رسانه ای ایجاد کند و لذا نسبت به انتشار نشریاتی از جمله درمیان امروز و زیرکوه امروز اقدام کرده است.
احمد حیدری افزود: روزنامه امروز خراسان جنوبی در ارزیابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۹۵ در بین روزنامه های استانی و محلی رتبه ششم را کسب کرد و سال گذشته نیز در جمع ۴ روزنامه برتر قرار گرفت و امیدواریم بتوانیم این رتبه و جایگاه را نه تنها حفظ نماییم بلکه ارتقا بخشیم. وی همچنین با اشاره به انتشار اولین نشریه تخصصی ویژه جامعه هدف بهزسیتی گفت: این نشریه با همکاری جامعه معلولین خراسان جنوبی منتشر می گردد.
وی با اشاره به اینکه مردم استان مردمی ولایتمدار و قانع هستند، عدم مطالبه گری مردم خراسان جنوبی را تنها نقطه ضعف آنان دانست و افزود: جا دارد از آستان قدس رضوی به خاطر مشارکت ها و مساعدت هایی که در ساخت مسکن محرومین و رفع نیاز اقشار نیازمند در استان خراسان جنوبی داشته و دارد، قدردانی نماییم. روحانی کاروان خدام امام رضا(ع) نیز با بیان اینکه دلدادگی و شور و نشاط مردم این استان در استقبال از کاروان خدام بارگاه ثامن الحجج(ع) قابل توصیف نیست، گفت: دلدادگی شما و همکارانتان در مؤسسه فرهنگی امروز خراسان جنوبی در عرصه فرهنگ و نگاه و نگرش شما به مسائل دینی و اعتقادی قابل تقدیر است.
حجت الاسلام والمسلمین سید علی اسدی افزود: تلاش اصحاب رسانه که با دغدغه انقلابی و اخلاقی در عرصه فرهنگ و اطلاع رسانی گام نهاده اند و درد دل مردم را به مسئولین منتقل کرده و در مقابل خدمات مسئولین را صادقانه و بدون سانسور انعکاس می دهند قابل تقدیر است و مأجور درگاه الهی است زیرا شما با وجود مشکلات اقتصادی و اینکه انعکاس مطالبات به حق مردم، ممکن است به مذاق برخی خوش نیاید و با تمامی سختی ها و ناملایمات در این عرصه ثابت قدم هستید و این خیلی ارزشمند است.
در پایان، خادمان حرم امام هشتم(ع) از تلاش مؤسسه فرهنگی امروز خراسان جنوبی در عرصه فرهنگ و اطلاع رسانی تجلیل کردند. این گزارش حاکیست کاروان زیر سایه خورشید روز گذشته در بیمارستان میلاد حضور یافتند و از بیماران بستری در بخش های مختلف عیادت و دلجویی کردند همچنین دیدار با خانواده شهید مدافع حرم بصیری پور ، دیدار با خانواده شهید اخوت ، دیدار با جانبازان شریفی و زلیخایی حضور در مسجاد باب الحوائج و ابا صالح (ع) و مصلی ابوالفضلی (ع) از دیگر برنامه های روز گذشته کاروان خدام حرم رضوی در بیرجند بود.
شمیم عطر کرامت رضا(ع) بر مزار شهید یوسفی
دیروز کاروان خدام رضوی در ادامه سفر خود به خراسان جنوبی بر سر مزار شهید مدافع وطن یوسفی در روستای سرچاه شور حضور یافتند. در این برنامه که با خیل عظیم جمعیت روبرو بود ابتدا خدام با مداحی و مرثیه سرایی دل‌ها را به سمت و سوی حرم رضوی روانه کردند.در ادامه نیز خدام رضوی با حضور بر مزار شهید یوسفی فاتحه قرائت و صلوات خاصه امام هشتم را تلاوت کردند.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*