پیامک

سلام متاسفیم برای آن مسئول
که بعد از این همه پیگیری و مکاتبه در خصوص فضای سبز سایت اداری مسکونی ، خبر از احداث پارک در سایت ادارات کل را می دهد!!! مگر خواسته احداث یک پارک برای ۷۰۰۰ جمعیت ، اینقدر سنگین است که فرافکنی می کنید. منافع مردم مهم است یا…
۱۳۹۷/۰۳/۰۹ ۰۸:۱۷:۰۰ خوانده نشده
۳
شورای شهر بیرجند قبلی که کاری نکرد شما اگر همتی دارید پیگیری کنید و به کسانی که دم از استاندارد در نقشه کشی شهری میزنند بگویید که استاندارد تعیین عرض معابر آرامش و سلامتی مردم هست.تا شاید شاهد فاجعه هایی مثل کوچه ها سجاد شهر و دولت نباشیم.بعضی کوچه ها آنقدر کم عرض است که امکان عبور دو ماشین سخت است.خدابیامرزد پدر کسانی که نقشه خیابانهای قدیم مثل بالای مدرس و پاسداران را کشیدند.
۱۳۹۷/۰۳/۰۹ ۰۷:۱۶:۱۷ خوانده نشده خیر
۶
مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس لطفا بفرمایید پس از ده سال در مرکز فرهنگی دفاع مقدس در بلوار صیاد چه پیشرفتی حاصل شده است؟آیا این مکان در شان دفاع مقدس در آستانه کنگره دوهزارشهید زیباسازی شده است؟
۱۳۹۷/۰۳/۰۸ ۱۸:۴۴:۰۶ خوانده نشده خیر
۷
شهرداری بیرجند بجای استفاده از بنر چرا از تلوزیون های شهری که هم برای اطلاع رسانی مفید است وهم موجب زیبایی شهری میگردد استفاده نمیکند؟
۱۳۹۷/۰۳/۰۸ ۱۴:۴۱:۴۳ خوانده شده خیر
۸
سلام مسولین باید از جنس مردم ودرمیان مردم باشند وخواسته های آنها را گوش کنند وبه آ ن عمل کنند یک سال است که در روستای گیوشاد شهرستان خوسف خانه جدید ساخته شده ومسولین اداره برق هیج گونه اقدامی جهت برق رسانی انجام نمی دهند بافت قدیمی روستا که بر اثر زلزله دچارآسیب شده جان مردم را تهدید می کند لطفا جدا پیگیری شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*