معرفی رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی بیرجند

مسابقات قهرمانی پینگ پنگ نونهالان بیرجند برگزار شد
رئیس هیئت پینگ پنگ استان از برگزاری مسابقات قهرمانی پینگ پنگ نونهالان شهرستان بیرجند خبر داد. حمیدی گفت : این مسابقات با عنوان جام رمضان با حضور ۱۲ بازیکن در سالن شهید سرحدی بیرجند برگزار شد. او افزود: علیرضا عباسپورفرد و سید سپهر عندلیب مقدم در این رقابت ها اول و دوم و میلاد رمضانی و امیرحسین رسانی مشترکاً سوم شدند.
معرفی رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی بیرجند
رئیس جدید هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی شهرستان بیرجند معرفی شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، مراسم تکریم و معارفه رئیس هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی شهرستان بیرجند با حضور عابدی معاون ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان و ستوده رئیس هیئت استان برگزار شد و از زحمات حمید نادی مقدم تقدیر شد.
مریم بهدانی دوباره سکان « گلف» را به دست گرفت
مجمع انتخاب رئیس هیئت گلف استان با حضور منتقمی سرپرست فدراسیون گلف و مهران سرپرست مدیر کل ورزش و جوانان استان تشکیل و مریم بهدانی تنها کاندیدای این مجمع با کسب آرای حداکثری برای ۴ سال دیگر به ریاست هیئت گلف خراسان جنوبی انتخاب شد.بهدانی با ارائه گزارشی از عملکرد چند ساله هیئت گلف استان گفت: طی سال های اخیر توانسته ایم با برگزاری چندین دوره استعدادیابی در مدارس و مناطق مختلف ورزشکاران علاقه مند بسیاری را جذب و به صورت حرفه ای آموزش دهیم.
وی با اشاره به برنامه های عملیاتی و اجرا شده هیئت در طول مدت فعالیتش، برنامه هایی مانند برگزاری همایش گلف کویر دق اکبر آباد شهرستان خوسف را برای اولین بار در کشور، افتتاح اولین مجموعه سرپوشیده گلف کشور در استان، احداث اولین زمین چمن مصنوعی مینی گلف در مدرسه شاهد پسرانه شهید رحیمی بیرجند و برگزاری دو دوره آموزشی با حضور جمشیدی مدرس بین المللی فدراسیون را گوشه ای از فعالیت های شاخص هیئت گلف استان در سال ۹۶ عنوان کرد. منتقمی، سرپرست فدراسیون گلف کشور نیز با اشاره به این که زیباترین عمل یک مدیر در زمان مدیریتش بی شک مدیریت اثر گذار او می باشد، گفت: این اعتماد نشانه توانایی و درایت این بانوی پر تلاش در پست ریاست هیأت گلف استان بوده است. وی ابراز امیدواری کرد که با اشاعه رشته گلف در بین ورزشکاران، شاهد درخشش استعدادهای خراسان جنوبی در سطح کشوری، آسیایی و بین المللی باشیم. مهران سرپرست، مدیر کل ورزش و جوانان استان هم در این مجمع گفت: در حال حاضر شاهد رشد مناسب ورزش استان به نسبت دهه ۸۰ هستیم و استعدادهای ورزشی خوبی از میان جوانان ورزشکار این استان به کشور معرفی شده است.
تیم دانشگاه آزاد قهرمان هندبال
مسابقات هندبال بانوان جام رمضان با حضور ۸ تیم برگزار شد که تیم دانشگاه آزاد اسلامی مقام اول را از آن خود کرد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، تیم باشگاه بانوان موج نو و تیم خاوران مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*