نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سالروز پیروزی ایران مقابل آمریکا: شکست آمریکا درطبس جهان را لرزاند

پیروزی انقلاب اسلامی در صحرای طبس یک زلزله بزرگ در دنیا و یکی از شکست های بزرگ صهیونیسم جهانی و آمریکا است.
فرمانده جهادی و نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان این مطلب گفت: در قرآن بر ایستادگی در برابر دشمنان تأکید فراوان شده که ایران اسلامی مصداق کامل عمل به این توصیه قرآنی است.
ناصر ابوشریف در مراسم ۵ اردیبهشت سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس افزود : ملت و دولت ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی همواره با توطئه های استکبار جهانی روبرو بوده است که ۸ سال جنگ تحمیلی، تحریم های اقتصادی و جنگ نرم از جمله این توطئه هاست اما مردم ایران اسلامی با استقامت و تبعیت از رهبر، همواره این نقشه های شوم را پشت سر گذاشته اند.
فرمانده جهادی و نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران ادامه داد: به عقیده ما ایران اسلامی در صراط مستقیم قرار دارد و به اذن خدا به آنچه می خواهد می رسد. قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی هم واقعه ۵ اردیبهشت را سیلی بزرگی دانست که پس از سیلی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران، به گوش زورگویان دولت آمریکا زده شد.
حجت الاسلام نوفرستی افزود: امداد الهی در صحرای طبس که شکست نقشه شوم آمریکا را سبب شد، به ما نشان داد که هر وقت با خدا باشیم، خدا یاری مان می کند.
وی گفت: اقدام بنی صدر در واقعه صحرای طبس در بمباران کردن هواپیماهای آمریکایی و از بین بردن اسناد دشمن، خیانت عناصر داخلی نظام کشور در آن زمان را نشان داد که شهادت شهید منتظر قائم را نیز رقم زد.قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: اگر آن زمان آمریکا مستقیم و در جبهه نظامی قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را در سر می پروراند اما امروز این شیطان بزرگ در جبهه جنگ نرم به مقابله با نظام کشور ما برخاسته است که باید بسیار هوشیار باشیم و باتبعیت محض از ولایت فقیه، توطئه های آمریکا را خنثی کنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی  هم گفت: حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس نه تنها حمله ایران بلکه نقض حقوق بین المللی و منشور سازمان ملل بوده است.
علی اسماعیلی، ادامه داد : مردم ایران به این دلیل انقلاب کردند  که حکومت اسلامی بر آنان حکومت کند. او با بیان اینکه همواره دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران وجود داشته است، تصریح کرد: باید ملت ما هوشیار باشند چرا که اکنون دشمن با ترفندها و نیرنگ‌های بسیار به نظام جمهوری اسلامی لطمه وارد می‌کند.
پیام نماینده ولی فقیه در استان
سید علیرضا عبادی  نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی هم  به مناسبت پنجم اردیبهشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس پیامی صادر کرد که در بخشی از آن آمده است «بدون شک ماجرایی که در روز پنجم اردیبهشت ۱۳۵۹ در منطقه‌ای از صحرای طبس به وقوع پیوست؛ نمونه‌ای از ناتوانی و ضعف قدرت جریان باطل(آمریکای جنایتکار) در برابر مدد و عنایات الهی بوده است .جریان شکست مفتضحانه ایادی استکبار در طبس در طی این ۳۸ سال گذشته همواره به برکت خون تنها شهید این حادثه محمد منتظر قائم و تلاش‌های مجاهدانه مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم مهاجریان، امام جمعه فقید طبس و همچنین آحاد مردم شجاع و با بصیرت این خطه در اذهان بیاد مانده است.»

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*