سرمقاله/قلم ها را غلاف کنیم…!!!

امروز خراسان جنوبی – محمد راعی فرد mohammadraeifard@yahoo.com
بزرگی می گفت، فلانی تو خیال میکنی رابین هود جنگل شرودی و امر بر تو مشتبه شده که بیشتر از بقیه می فهمی و دل می سوزانی؟ ربع قرن است که می نویسی و با قلم ات بر کاغذ تمام فریادت را فرو می ریزی، خب! چه اتفاقی افتاد؟ جامعه ات اینک در اوج خوشبختی و برخورداری غرق در نعمت و تنعم است؟!! مگر کم بهای قلم زنی ات را دادی؟ چه کسی فهمید و اگر در این وانفسای انگ و انگ بازی و اتهامات آماده الصاق برایت اتفاقی بیفتد جدا کسی برایت تره هم خرد خواهد کرد؟ چند روزی نوچ نوچ خواهند کرد و تأسف خواهند خورد و در نهایت خواهند گفت می خواستی ننویسی!! به همین راحتی تمام می شوی!
می بینم پر بی راه نمی گوید، به فکر افتادم که قلم بر نیام گذارم و به دیوار بیاویزم اش و راحت به زندگی ام برسم و بی خطر و استرس این چند صباح باقیمانده را بی خیال همه چیز و همه کس بشوم…!!
به من چه ربطی دارد که زنی را برای (شل حجابی اش) تأدیب کرده و بر زمین انداخته و مضروب اش کرده اند تا معنای حجاب را به او تفهیم کنند!!
به من چه ارتباطی دارد که در کردستان چه خبر است و کولبران سفره خالی بر درب ورودی فرمانداری پهن می کنند و از ترس گرسنه ماندن دست به هرکاری خواهند زد !!
به من چه ارتباطی دارد که تحقیق و تفحص مجلس ثابت کرد که در دوران پاک دست ترین دولت تمام تاریخ ایران فعلا و فقط در باب اتفاقات نفتی چهل هزار میلیارد تومان تخلف مالی شده ولی پرونده ای چنین سنگین که عمری شش ساله دارد کماکان دارد در دادسرا خاک می خورد اما در مراسم قرعه کشی در برجی در مشهد که مجوز از اداره اماکن هم داشته در جمعیتی ده هزار نفری چند نفری هم خبطی کرده ولی بلافاصله رئیس و معاونی بازداشت می شوند!!
به من چه ارتباطی دارد که عوامل خارجی و داخلی کاری کردند کارستان که نتیجه اش شد زایل شدن امید و اعتماد عمومی، امید و اعتماد که سوخت، دیگر نمی شود یک شبه بنایش کرد، به خودمان خنجر زدیم و داریم به دنبال کسی می گردیم که خنجر در دست او بگذاریم و اثر انگشت از آن بزداییم تا بی گناه جلوه کنیم!!
تصمیم گرفته ام که دیگر ننویسم، دانایی تبدیل به خط قرمز شده، گردش آزاد اطلاعات شده لولوی سرخرمن کسانی که بسیار دلواپس اند!!
تلگرام را سه قفله خواهند کرد با این هدف که همه سرازیر شوند به تلگرام های داخلی!! چهل میلیون ایرانی، دولتی ها دارند به زور بخشنامه و دستورالعمل مهاجرت می کنند!! سؤال بزرگ این است که اگر تلگرام تا این حد خطرناک و برانداز و مغشوش کننده است چرا آمدید که اینک بروید؟!! روس ها هم فیلتر کردند تلگرامی را که منتسب به خودشان بود!!
شاید دیگر ننویسم، مردم نیک می دانند که چه خبر است، بر شعورشان تعظیم می کنم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*