سرمقاله/اردیبهشت پرحادثه…!!

امروز خراسان جنوبی – محمد راعی فرد
mohammadraeifard@yahoo.com
اردیبهشت چه ماه پربارشی بود، آسمان به یکباره بغض ترکاند و باتمام سیلاب هایش اما به موقع و فراوان بارید، شاید دلش برای مان سوخت و با تمام وجودش به حال مان گریست، بگذاریم آسمان دائم دلش به حالمان بسوزد…
آمریکا رفت، اروپا ماند و سعی می کند که بماند، تمام کاسه کوزه های برجام را برسر دولت شکاندند و چه هلهله ای کردند برخی که نفهمیدند برجام یعنی چه!!
تلگرام و فیلترشکن کلا از دم تیغ گذشتند و دیگر حتی صاحبان کسب و کار هم اجازه تبلیغ  در آن را ندارند و باید همه رختخواب شان را در پیام رسان های داخلی پهن کنند البته ان شاءا… که اسمش جبر نیست بلکه اختیار است از نوع جبری اش!!
دختران فوتسالیست مان برای بار دوم گل کاشتند و قهرمانی آسیا را به مردم شان تقدیم کردند آن هم بی امکانات و تبلیغات و رسانه ملی ما اندر خم یک کوچه دارد آهنگ ابراهیم تاتلیس را در سریال پایتخت پخش می کند و مردم را بار دیگر از صدای ربنای شجریان محروم می کند، لجاجت کودکانه ای که هیچ منفعت ملی درآن دیده نمی شود، لجاجتی که از همبستگی بیشتر اجتماعی جلوگیری می کند.
در کازرون هم دو نفر کشته شدند و دهها نفر زخمی از جمله نیروهای انتظامی و به آتش کشیده شدن خودروها و یک بانک و این اوج بی لیاقتی و کج فهمی برخی مدیران و نماینده ای است که چنین بهای سنگینی را بر دوش زخمی مردم یک کشور بار کردند و احتمالا چند روز دیگر طلبکارانه به سراغ مردم خواهند آمد.
نمایش به آتش کشیده شدن پرچم آمریکا در صحن مجلس از جمله صحنه هایی بود که در این ماه شاهد آن بودیم.
خانم معاون پرورشی مدرسه ای دخترانه در جنوب کشورمان موهای سر شاگردش را که بلند بوده، قیچی می کند تا مردان تحریک نشوند و این اوج بی احترامی به شعور تمامی مردمی است که در این کشور و در کنار هم زندگی می کنند و اوج بی احترامی به جوهره پاک زنان ما، گاه فکر می کنی که ذهن های بیمار و ذلیل چقدر خطرناک تر از بیماران واقعی هستند.
خداوند در این ماه رحمت، شفا بخشد ذهن های بیمار و روان های خطرناکی که بذر نفرت در بین مردم می افشانند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*