اخبار کوتاه ورزشی استان/طلای پرس سینه بر گردن «عادل»

استعدادیابی ژیمناستیک برای اولین بار در قاین
اولین طرح استعدادیابی بزرگ ژیمناستیک شهرستان قاینات برگزار شد. «بیابانی» رئیس هیئت ژیمناستیک استان با اعلام این خبر ، عنوان کرد: در این مسابقات استعدادیابی، هزار خردسال ۴تا۶ سال شرکت کردند.
المپیاد ورزشی در استان برگزار می شود
جلسه هماهنگی مسابقات استانی و المپیاد ورزش های همگانی در بیرجند برگزار شد که در این نشست مقرر شد شهرستان بیرجند در تاریخ ۱۵و ۱۶ این ماه میزبان حدود ۸۰۰ ورزشکار از سراسر استان باشد. المپیاد ورزش های همگانی در رشته های دارت، پنالتی هدفمند، داژبال، روپایی، شوت بسکتبال، طناب زنی، طناب کشی و والیبال ۳نفره در مجموعه ورزشی ولایت برگزار می شود.
«نبی زاده » نائب قهرمان مسابقات ملی تکواندو
فائزه نبی زاده در مسابقات قهرمانی منطقه ۹کشوری در وزن ششم مقام نایب قهرمانی تکواندو را کسب کرد. همچنین آرزو خردپیشه به مقام چهارم دست یافت.
برترین کارمند بانوی رقابت های مینی گلف
«بهدانی» رییس هیئت گلف استان از برگزاری مسابقات مینی گلف ویژه بانوان شاغل دستگاه های اجرایی استان خبرداد و افزود: زهرا موسوی از اداره کل امور مالیاتی استان، مریم نژاد از اداره کل ورزش و جوانان استان و اکرم سخایی نژاد از اداره کل دارایی استان به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
والیبال علوم پزشکی بیرجند صاحب مقام سوم ملی
تیم والیبال کارکنان علوم پزشکی بیرجند نماینده استان در مسابقات قهرمانی کارکنان دولت که به میزبانی مشهد مقدس از ۴ تا ۱۰ اسفند با حضور ۲۶ تیم از تمام کشور برگزار شد به مقام سومی دست یافت.
نتایج روزسوم و چهارم مسابقات والیبال بسیج
در روز سوم مسابقات والیبال بسیج شهرستان بیرجند یادواره ۲۰۰۰ شهید استان، آتش نشانی یک بر ۲ از بانک مهر شکست خورد، ۲ بر یک از سد کمیته امداد گذشت، نوسازی مدارس ۲ بر صفر آب و فاضلاب را شکست داد و علوم پزشکی نیز ۲ بر صفر هلال احمر را برد. همچنین در روز چهارم امورمالیاتی صفر بر ۲ از آتش نشانی باخت، استانداری صفر بر ۲ از علوم پزشکی شکست خورد، نوسازی مدارس۲ بر صفر از سد مهراقتصاد گذشت و اداره گاز ۲ بر صفر هلال احمر را شکست داد.
طلای پرس سینه بر گردن «عادل»
عادل عبدالهی در مسابقات قهرمانی کشور، امتیاز لیفترهای برتر و پرس سینه قدرتی انتخابی مسابقات جهانی ۲۰۱۸ مقام اول را از آن خود کرد.
دانش آموزان بیرجند قهرمان دو مقطع مسابقات دو و میدانی
دانش آموزان بیرجند در مسابقات همایش دختران دونده خراسان‌جنوبی «سفیران مبارزه با اعتیاد» قهرمان مقاطع ابتدایی و متوسطه اول شد. رئیس هیئت دو و میدانی استان توضیح داد: در این مسابقات ۱۰۰ دانش‌آموز مقاطع ابتدایی و متوسطه شهرستان‌های بیرجند، طبس، قاین، درمیان، خوسف، زیرکوه و نهبندان با یکدیگر رقابت کردند. «چاجی» تصریح کرد: در مقطع ابتدایی دختران دونده تیم بیرجند قهرمان شد، طبس در جایگاه نایب قهرمانی ایستاد و نهبندان مقام سوم رقابت‌ها را از آن خود کرد. در مقطع متوسطه اول نیز تیم شهرستان بیرجند برسکوی نخست رقابت‌ها قرار گرفت، تیم قاین جایگاه دوم را از آن خود کرد و طبس به مقام سوم رسید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*