اخبار کوتاه استان/خسارت به ۶ رشته قنات پس از بارندگی ها

آغاز ثبت نام زائران حج تمتع از امروز
زائران حج تمتع سال ۹۷، از امروز در کاروان ها ثبت نام کنند.مدیر حج و زیارت استان گفت: دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع تا پایان دی ماه ۸۵ از ساعت ۱۰ امروز ۸ اسفند۹۶ با مراجعه به سامانه اینترنتی به نشانی reserve.haj.ir ثبت نام خود را در کاروان ها قطعی کنند.

خسارت به ۶ رشته قنات پس از بارندگی ها
مدیرکل مدیریت بحران خراسان جنوبی گفت: بارندگی‌های اخیر با وجود رگباری بودن خسارت قابل توجهی نداشت و تعدادی آغل گوسفندان، راه‌ها و آب افتادگی ۶ رشته قنات از جمله خسارت‌های بارندگی اخیر در سطح استان بود.

امدادرسانی به ۳۱ مسافر گرفتار در سیلاب
بخشی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گفت: نیروهای هلال احمر در بارندگی اخیر که منجر به وقوع رواناب در برخی مناطق شد به ۳۱ نفر در ۹ خودروی گرفتار در سیلاب کمک کردند.

افتتاح طرح توسعه چهار کلاس درس در درح
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی از بهره برداری طرح توسعه چهار کلاس درس شهر درح از توابع شهرستان سربیشه خبر داد و گفت: این پروژه با اعتبار ۳ هزار و ۶۱۹ میلیون ریال انجام شده است.

رقابت ۲۱۴ هنرجوی استان درمسابقات علمی کاربردی
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ۲۱۴ هنرجوی دختر و پسر برگزیده در شانزدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی هنرستان های کاردانش استان شرکت کردند که از این تعداد ۱۲۴ نفر پسر و مابقی دختر هستند.

آغاز آموزش زبان های ترکی و چینی در استان
در گردهمایی بزرگ یادگیری زبان و رسانه‌های دیجیتال اعلام شد که کالج زبان‌های خارجی خراسان جنوبی آموزش زبان‌های ترکی و چینی را آغاز می‌کند.

برداشت ۷۵ کیلوگرم قارچ دسترنج دانش آموزان
مدیر دبیرستان شادروان خدیوی آیسک گفت: جمعی از دانش آموزان این دبیرستان در اجرای طرح خوداتکایی، ۷۵ کیلوگرم قارچ دکمه تولید کردند.

پرداخت ۱۷۳ میلیون تومان کمک بلاعوض به نیازمندان

آسمانی مقدم، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: ۱۷۳میلیون تومان کمک بلاعوض برای ساخت مسکن اقشار کم درآمد خراسان جنوبی پرداخت شد.این مبالغ برای کمک به تکمیل ساخت ۱۳۱ واحد مسکونی به اقشار کم درآمد پرداخت شده است.

جداسازی آب شرب از فضای سبز در معابر اسدیه
مودی مسئول خدمات شهری و فضای سبز شهرداری اسدیه گفت: ۲۰هزار و ۵۰۰ متر از بلوارها و میادین شهر اسدیه، مجهز به طرح جداسازی آب شرب از فضای سبز شدند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*