در همایش تجلیل از روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان اعلام شد رتبه نخست برای روابط عمومی جهاد کشاورزی

همایش تجلیل از روابط عمومی های کلیه دستگاه های اجرایی، شهرداری ها، بانک ها، شرکت های دولتی، ادارات فرهنگی و… برگزار شد و در این مراسم «روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی» در بین کلیه دستگاه های اجرایی، حائز مقام نخست شد. حسینی معاون سیاسی ، اجتماعی و امنیتی استانداری در این مراسم با بیان اینکه روابط عمومی ها نباید از کار خود ناامید شوند، گفت: مردم می خواهند که مدیران صحبت های آنان را بشنوند و روابط عمومی ها باید در این زمینه کار کنند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری هم تشکیل هسته راهبردی مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی را از دیگر اقدامات دانست و افزود: کمیته های افکارسنجی، نظرسنجی، ارزیابی و عملکرد، کمیته رفاه و تعاون، ارتباطات رسانه ای و آموزش به منظور توانمندسازی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی تشکیل شده است. عباس‌علی بهاری افزود: در کمیته ارزیابی و عملکرد، دستگاه های اجرایی را در نه جلسه ارزیابی کرده و در هفت شاخص بررسی کردیم.در پایان این مراسم از روابط عمومی های برتر تقدیر بعمل آمد و«روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی» که در طول سال کلیه شاخص ­های ارزیابی را در امور خود رعایت کرده است، توانست مقام نخست این همایش را از آن خود کند و از حامد عارفی­ نیا بعنوان مدیر روابط عمومی این دستگاه اجرایی تقدیر بعمل آمد.رئیس اداره روابط عمومی جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت:روابط عمومی هنر ارتباط زنده دستگاه اجرایی با مردم و رسانه است و در این راستا سعی کردیم که با جامعه هدف که کشاورزان، تولید کنندگان، مردم و رسانه هستند بیش از پیش ارتباط صادقانه و دوسویه داشته باشیم.
عارفی نیا با بیان اینکه روابط عمومی، نقشی بسیار مؤثر در بهبود وضعیت سازمان ها و ایجاد تعامل بین مجموعه ای و برون سازمانی دارد، گفت: مسئول روابط عمومی در هر دستگاه وسازمان دولتی و خصوصی، باید واجد یک سری خصوصیات و روش های کارآمد دراداره امور وانجام وظائف شغلی باشد تا بتواند مایه پیشرفت کاری در ادارات و سازمان ها شود.وی افزود: اهمیت روابط عمومی در سازمان ها و نهاد ها به قدری زیاد است که به نظر می رسد باید نگاه جامع و ویژه ای به جایگاه آن را در دستور کار قرار داد و آن را از این حالت بی توجهی، کم اهمیتی و نگاه غیر تخصصی و به ویژه هیاتی نجات داد.
به گفته وی در سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، تعامل خوبی در بخش کشاورزی با مدیران وجود دارد و خدمات نظام و دولت صادقانه برای مردم بیان می شود و از طرفی نیز کمبودها و مشکلات کشاورزان و جامعه هدف به دولت و مسئولان انعکاس داده می شود.
عارفی نیا با اشاره به کسب رتبه نخست در جشنواره روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان اظهار کرد: کسب این رتبه با همکاری مجموعه جهادکشاورزی و به خصوص نیروی های روابط عمومی و خبرنگاران و رسانه استان به دست آمده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*