در همایش تجلیل از روابط عمومی های برتر خراسان جنوبی محقق شد: کسب رتبه سوم اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان

در همایش تجلیل از روابط عمومی های برتر استان خراسان جنوبی بر اساس ارزشیابی بعمل آمده، روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی موفق به کسب رتبه سوم و دریافت لوح تقدیر از استاندار و تندیس ویژه جشنواره شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی، در همایش تجلیل از روابط عمومی های برتر استان، محمد حسینی اظهار کرد: باید به نوع نگاه و نقشی که سازمان ها و دستگاه های اجرایی در مقابل نظام اسلامی دارند پرداخته شود. وی با بیان اینکه باید مدیران نوع نگاه عمیق و تخصصی به روابط عمومی داشته باشند، گفت: در هر بخشی از دستگاه های اجرایی ۲۵ درصد نیروی کارآمد وجود دارد. سرپرست دفتر هماهنگی و امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه روابط عمومی ها باید نگاه مدیران را به این سمت سوق دهند که همه اقدامات برای مردم و اثرگذاری در زندگی آنان و تقویت امید در جامعه باشد، ادامه داد: کارهایی که براساس عقلانی شکل می گیرد آرام اما مستحکم است.
حسینی بیان کرد: باید انسجام فکری در روابط عمومی های دستگاه های اجرایی به وجود آید تا بتوانند اقدامات موثری در حوزه فعالیت خود انجام دهند.
وی با بیان اینکه باید در بخش روابط عمومی ها و خبرنگاران نگاه اجماعی حاکم باشد تا مجموعه اقدامات آنان نمود مناسبی در استان داشته باشد، افزود: مدیر کارشناس روابط عمومی باید تحلیلگر مسائل فرهنگی و اجتماعی در فضای عمومی جامعه باشد تا بر این اساس تنظیم روابط داشته باشید.
سرپرست دفتر هماهنگی و امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی عنوان کرد: باید زمان، مکان و گفتمان ما همراه با برنامه ریزی باشد که در بسیاری از مقاطع از این امر غفلت می شود.
حسینی به دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: تمام افکار به سمت بیان پروژه ها رفته در حالی که باید با عوامل به وجود آورنده انقلاب که مردم بودند ارتباط برقرار کنیم و به نگاه همیاری، اخلاق و مردم و جایگاه آن توجه شود. وی با بیان اینکه روابط عمومی ها نباید از کار خود ناامید شوند، گفت: مردم می خواهند که مدیران صحبت های آنان را بشنوند و روابط عمومی ها باید در این زمینه کار کنند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*