پیروزی بر داعش نتیجه دیانت، رهبری و وحدت است

امامان جمعه استان نابودی داعش و پیروزی های جبهه مقاومت را اثبات ناتوانی و ناکارآمدی دشمن در تشخیص درست مسائل منطقه خواندند و اعلام کردند: پیروزی بر داعش نتیجه دیانت، رهبری و وحدت است. آنان شکست داعش را ثمره رشد شجره طیبه بسیج دانستند.
امام جمعه موقت بیرجند: پیروزی بر داعش نتیجه دیانت، رهبری و وحدت است
امامان جمعه استان نابودی داعش و پیروزی های جبهه مقاومت را اثبات ناتوانی و ناکارآمدی دشمن در تشخیص درست مسائل منطقه خواندند و اعلام کردند: پیروزی بر داعش نتیجه دیانت، رهبری و وحدت است. آنان شکست داعش را ثمره رشد شجره طیبه بسیج دانستند. امام جمعه موقت بیرجند گفت: پیروزی جبهه مقاومت بر گروه تکفیری داعش نتیجه دست به دست هم دادن سه عنصر دیانت، رهبری و اتحاد دوباره است.به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد مختاری در خطبه های نمازجمعه بیرجند در مصلی المهدی (عج) افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی هر وقت این سه عنصر با هم هماهنگ شدند پیروزی کسب کردیم و امروز در سطح گسترده تری نتیجه داده است. امام جمعه موقت بیرجند گفت: دنیای استکبار پیش بینی کرده بود ۳۰ سال فتنه داعش را در منطقه نگه دارد و کشورهای اسلامی را نابود کند اما مقاومت و ایستادگی نه مذاکره سبب شد طی چهار سال فتنه ۳۰ ساله داعش ریشه کن شود.
وی با گرامیداشت هفته بسیج افزود: شجره طیبه بسیج در تاریخ انقلاب پیوسته میوه های شیرینی به ملت هدیه کرده و اکنون بعد از ۴۰ سال جهانی و الگوبرداری شده و نخستین بار پیروزی شیرینی در سطح منطقه رخ داده است.
وی اظهار کرد: همه ما بالقوه بسیجی و آماده جانفشانی برای راه اسلام، قرآن و اهل بیت (ع) هستیم. وی یادآور شد: در آستانه هفته وحدت برادران اهل سنت عاقلانه و مومنانه با دوستداران اهل بیت باشند، ما با اینها یک محور قرآنی مشترک داریم، محبت اهل بیت یک واجب قرآنی است. وی عنوان کرد: همه باید توجه کنند ملت ما اگر شعار مرگ بر آمریکا می دهند این شعار نتیجه فتنه های آمریکاست نه اینکه به خاطر این شعار آنها دشمن ما شده اند.
وی بیان کرد: دایه های مهربان تر از مادر باید بفهمند که آمریکا داعش را برای ما ساخته بود، سوریه و عراق مقدمه ای برای نفوذ به کشور ما بود، اگر داعشی ها موفق می شدند سوریه و عراق را بگیرند و پای آنها به داخل کشور باز می شد دوستان داخلی نادان می فهمیدند برای این دولت بی رحم باید خواستار مرگ شد. وی گفت: اگر دولت آمریکا یک دولت منصف بود باید از این فرصت برای ایجاد تعامل و دوستی قدم بر می داشت اما مذاکرات به خوبی نشان داد آنها لذت های شوم زیادی دارند و با موجودیت ما مشکل دارند.
وی اظهار کرد: شیعیان بیدار شوند، اگر عزت اسلام، قرآن و انقلاب را می خواهیم همه باید با اتحاد و وحدت نگذاریم دشمنان آسیبی به ما بزنند، دوستان بیدار و هوشیار باشند همه موظفیم از کسی که پرچم عزت، عظمت و استقلال شیعه را بر دست دارد حمایت کنیم.
امام جمعه بشرویه:
شکست داعش ثمره رشد شجره طیبه بسیج بود
امام جمعه بشرویه ضمن تبریک هفته بسیج گفت: شکست داعش در سوریه و عراق ثمره رشد شجره طیبه بسیج بود. به گزارش مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس الدین در خطبه های نماز جمعه افزود: امروز فضای مجازی موجب سرد شدن روابط و کاهش صله رحم در بین اقوام و حتی فرزندان و پدر و مادر شده که این یک تهدید جدی است و عواقب ناخوشایندی را به دنبال خواهد داشت. وی سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) را تسلیت گفت. و با اشاره به نهم ربیع الاول و آغاز امامت منجی عالم بشریت گفت: نهم ربیع الاول یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان است که می طلبد جشن های این روز هرچه باشکوه تر برگزار شود.امام جمعه بشرویه بیان کرد: پس از آغاز امامت حضرت مهدی(عج) ایشان دارای دو دوره غیبت صغری و کبری شدند که ما هم اکنون در دوره غیبت کبری ایشان هستیم و وظیفه ما در این دوران انتظار و دعا برای فرج حضرت مهدی(عج) است.حجت الاسلام شمس الدین اظهار داشت: فراهم کردن زمینه ظهور حضرت حق(عج) در دنیا نیز از وظایف دیگر ما مسلمانان است که باید مدنظر قرار گیرد. وی با بیان اینکه بسیج یکی از بهترین ارگان های مردمی است گفت: بسیج و بسیجیان در دوران هشت سال دفاع مقدس اقتدار و قدرت خود را نشان دادند و امروز نیز شکست سنگین داعش در سرزمین سوریه و عراق ثمره رشد همین شجره طیبه بسیج است.حجت الاسلام شمس الدین اظهار داشت: ملت ایران همه یکپارچه بسیجی هستند و با داشتن روحیه بسیجی در مقابل ظلم و استکبار سکوت نکرده و همواره مدافع مظلومان خواهند بود.
امام جمعه سرایان:
نابودی داعش اثبات ناتوانی و ناکارآمدی دشمن است
امام جمعه سرایان گفت: نابودی داعش و پیروزی های جبهه مقاومت اثبات ناتوانی و ناکارآمدی دشمن در تشخیص درست مسائل منطقه است. حجت الاسلام احمد نجمی پور در جمع نمازگزاران با تبریک هفته بسیج و تقارن آن با خبر پایان حیات شجره خبیثه گروهک تکفیری صهیونیستی داعش گفت: بسیج شجره طیبه ای است که با دستان مبارک حضرت امام(ره) کاشته شد و با هدایت مقام معظم رهبری روز به روز بالنده و متعالی تر می شود. وی ادامه داد: بی شک در گهواره عشق امام فرزندانی تربیت شدند که از عصاره طهارت و معرفت چشیدند و درس شجاعت، معرفت و بصیرت آموختند و اولین الفبای شهادت را بر قاموس جنگ و رشادت انشا نمودند. وی گفت: روحیه بسیجی همتای روحیه جهادی است و همه مشکلات کشور با همین روحیه برطرف می شود.وی تاکید کرد: مسئولان و مدیران جامعه باید این چنین روحیه ای داشته باشند تا بتوانند در حل مشکلات جامعه اثرگذار باشند.خطیب جمعه سرایان با بیان اینکه تفکر بسیجی یعنی خود را ندیدن و جامعه را دیدن؛ بیان کرد: بر این اساس اگر مسؤولان تنها به فکر منافع خودشان باشند جامعه رو به فساد خواهد رفت، اما اگر فرهنگ بسیجی و تقوا را الگوی رفتاری خودشان قرار دهند به یقین جامعه سعادتمند خواهد شد.
امام جمعه فردوس: بسیج مانع تهدید دشمنان می شود
امام جمعه فردوس گفت: غفلت از ارتش ۲۰ میلیونی، سقوط در دام ابرقدرت هاست و تا بسیج وجود دارد نظام اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد. حجت الاسلام محمدرضا بابایی در خطبه های نمازجمعه فردوس با اشاره به هفته بسیج و اینکه امام راحل و رهبر معظم انقلاب به بسیجی بودن خود افتخار می کنند، افزود: امروز بسیجیان ما نباید به موفقیت هایی که تاکنون بدست آورده اند، اکتفا کنند بلکه باید هسته های مقاومت در همه کشورهای جهان به وجود آید همانگونه که کشور عراق با الگوبرداری از نقش بسیج در کشور ما توانست با داعش مبارزه کند. وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: هر کسی در دنیا خیر بکارد، غبطه خواهد خورد که چرا بیشتر کشت نکردم و هر کسی، شر بکارد چیزی جز ندامت و پشیمانی درو نخواهد کرد بنابراین خیر و برکت در زندگی تان ایجاد کنید که نتیجه آن سعادت و عاقبت به خیری است.
امام جمعه سربیشه:
قسمتی از کار بسیج دفاع از ارزش‌ها و پاسداری از مردم است
حجت‌الاسلام سنجری امام جمعه سربیشه با اشاره به هفته بسیج گفت: قسمتی از کار بسیج دفاع از ارزش‌ها و پاسداری از مردم و قسمت عظیم آن در موضوعات دیگر از جمله مسائل اقتصادی جامعه است. حجت‌الاسلام سنجری یکی از اهداف کنونی استکبار را فراموش کردن موضوع فلسطین بیان و راه‌اندازی جنگ تحمیلی و به وجود آوردن داعش را از جمله برنامه‌های استکبار برای فراموش کردن مسئله فلسطین عنوان کرد.
وی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری و دیدار با زلزله‌زدگان کرمانشاه گفت: نباید از این موضوع استفاده سیاسی کرد و همه باید به دنبال برطرف کردن مشکلات زلزله‌زدگان باشند.
امام جمعه نهبندان:
کسانی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند بسیجی‌اند
حجت‌الاسلام عباسعلی خزاعی امام جمعه نهبندان در جمع نمازگزاران این شهرستان با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت اسلامی اظهار داشت: با این پیروزی، خاورمیانه‌ای به جود آمد که اسرائیل در آن امنیت ندارد و آینده منطقه از آن ملت های منطقه است و صهیونیست های مهاجر باید به کشور خود بازگردند. حجت‌الاسلام عباسعلی خزاعی با اشاره به ۵ آذر و گرامیداشت هفته بسیج و اهمیت تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی افزود: بسیج امروز خوشبختانه به عنوان یک شجره طیبه کارهای بسیار مهم سازندگی، اقتصادی و فرهنگی را انجام می دهد که در این بین باید از کار شاخص و فرهنگی حلقه های صالحین نوجوانان و جوانان یاد کرد هر چند که خانواده ها باید اهتمام بیشتری جهت ارتباط فرزندان خود با بسیج داشته باشند. امام جمعه نهبندان با تبریک پیروزی بزرگ جبهه مقاومت اسلامی در سوریه و عراق و حضور بسیجیان در دنیای اسلام و فرماندهی سردار قاسم سلیمانی به چگونگی پیدایش تروریست های داعش با حمایت کشورهای غربی پرداخت.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*