اخبار ورزشی استان/درخشش فرنگی‌کاران استان در مسابقات قهرمانی کشور

آغاز رقابت های فوتسال بانوان استان
با انجام ۶ دیدار
رقابت های فوتسال بانوان استان با انجام ۶ دیدار آغاز شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، خواجوی دبیر کمیته بانوان هیات فوتبال استان گفت: رقابت های فوتسال بانوان خراسان جنوبی انتخابی زیرگروه لیگ دسته سه کشور با حضور ۶ تیم و به صورت گروهی و حذفی از شهرهای بیرجند، طبس و قاین به میزبانی بیرجند از روز گذشته آغاز و به مدت دو روز برگزار می شود. وی افزود: در روز نخست این رقابت ها ۶ بازی انجام شد که تیم های شهرداری طبس، هزاره افق، استقلال و پیروزی بیرجند توانستند به مرحله نهایی راه یابند. به گفته وی دو تیم برتر این رقابت ها به مسابقات انتخابی زیرگروه لیگ دسته سه کشور که اسفندماه سال جاری برگزار می شود اعزام می شوند.

درخشش فرنگی‌کاران استان
در مسابقات قهرمانی کشور
نوجوانان فرنگی‌کار خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی کشتی کشور خوش درخشیدند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، عباس سروری رئیس هیات کشتی استان گفت: رقابت های قهرمانی کشتی فرنگی کشور با حضور ۱۶۰ ورزشکار به میزبانی کرمان در شهر سیرجان برگزار شد. وی افزود: در این رقابت ها محمد مهدی زرین در وزن ۵۵ کیلوگرم قهرمان شد و مهدی کمالی در وزن ۴۵ کیلوگرم مقام سوم را بدست آورد. این تیم به سرپرستی محمدرضا کاهنی و مربیگری مسعود اسماعیلی نژاد و حمید بیژن پور در این رقابت ها حضور داشت.

رقابت تیم پرس سینه استان در مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور
تیم پرس سینه خراسان جنوبی در مسابقات پرس سینه بدون لوازم قهرمانی باشگاههای کشور امروز به مصاف رقبای خود می رود.
به گزارش امروز خراسان جنوبی، مسابقات پرس سینه بدون لوازم قهرمانی باشگاههای کشور از امروز به میزبانی آذربایجان غربی برگزار می شود. تیم خراسان جنوبی در رده سنی نوجوانان: کاظم مجیدی، رده سنی جوانان: هاشم سبزبان و امیر شهنوازی، رده سنی بزرگسالان مرتضی خسروی، داوود نی خنجی، مجتبی کهنسال و حامد مهرجویی فرد هستند که در این رقابت ها به مصاف حریفان خود می روند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*