اخبار ورزشی استان/برگزاری اردوی تیم کشتی استان اعزامی به مسابقات کشور

دعوت ورزشکاران دارت‌ استان به اردوی انتخابی تیم ملی
۴ ورزشکار خراسان جنوبی به اردوی انتخابی تیم ملی دارت کشور دعوت شدند. ابوالفضل علیزاده، مهدی خادم، پوریا علی آبادی و آتنا بیگمی نفرات فراخوانده شده به اردوی تیم ملی از خراسان جنوبی هستند که ۲۴ آذرماه در سالن مجموعه ورز شی شهید کشوری تهران حضور خواهند یافت. گفتنی است در این اردو ۴۲ ورزشکار رشته دارت از سراسر کشور حضور دارند که از این تعداد ۲۸ نفر پسر و مابقی دختر هستند. بیشترین ورزشکار دارت در این اردو را تهران با ۱۱ نفر دارد و کمترین دعوت شده‌ها از استان‌های مرکزی و کرمان با یک نفر می‌باشد.

آغاز رقابت های والیبال کارکنان بانک مهر اقتصاد شرق کشور در بیرجند
نخستین مسابقات والیبال کارکنان بانک مهر اقتصاد منطقه شرق کشور در بیرجند آغاز شد. در این رقابت ها نماینده‌های والیبال استان‌های تهران، خراسان‌شمالی، سمنان، خراسان‌رضوی، گلستان و خراسان‌جنوبی در محل سالن مخابرات بیرجند با یکدیگر رقابت می کنند.

حضور خدمتی در اردوی انتخابی مسابقات قهرمانی آسیا
خدمتی ورزشکار تیرانداز خراسان جنوبی در اردوی انتخابی مسابقات قهرمانی آسیا حضور یافت. مسابقات قهرمانی تیراندازی آسیا با حضور ۲۷۱ ورزشکار از ۱۵ کشور آسیایی در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود. در این رقابت ها تیم ملی کشورمان با ۵۸ تیرانداز در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان حضور دارد.

برگزاری اردوی تیم کشتی استان اعزامی به مسابقات کشور
اردوی انتخابی تیم کشتی خراسان جنوبی اعزامی به مسابقات کشور از فردا آغاز می شود. سروری رئیس هیات کشتی استان گفت: اردوی انتخابی تیم کشتی خراسان جنوبی اعزامی به مسابقات کشور در دو بخش کشتی آزاد و فرنگی رده سنی نوجوانان به میزبانی شهرهای طبس و بیرجند از ۳آذر ماه و به مدت دو روزبرگزار می شود. وی افزود: منتخبین این اردو دهه سوم آذرماه به مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی کرمان برگزار می شود اعزام خواهند شد. به گفته وی در بخش آزاد نفرات دعوت شده به شرح ذیل هستند: شاپوری، یعقوبی، اردنی، کاظمی، نوری زاده، شاهدی، عباسی، آخوندی، پور، محمدیان، مجیدی فر، آرزومندان، قربانی، نادی، جمالی مقدم، فرخ نیا، لوارزانی، عباسی، خدابخشی و هاشم زائی و در بخش کشتی فرنگی حسین آبادی، خسروی، قویدل، آقایی، زرین، اسماعیلی، بهنواز، عباسی، ابراهیمی، قربانی،بخشی، قیصری، کوثریان، شریفی،محمدی مقدم و مورزمی از شهرهای فردوس، نهبندان،طبس،قاین،بشرویه و بیرجند هستند که به اردوی انتخابی تیم ملی معرفی شده اند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*