اخبار ورزشی

در آستانه آغاز لیگ برتر؛ شوک به استقلال
بازیکن کلیدی آبی‌پوشان به دلیل عمل جراحی نمی‌تواند این تیم را در اوایل فصل همراهی کند.
به گزارش برنا، امید ابراهیمی، هافبک تیم استقلال، بعد از هفته‌ها درمان در نهایت مجبور است عمل جراحی انجام بدهد. به این ترتیب ابراهیمی حداقل تا ۲ ماه از میادین فوتبال دور خواهد بود و در این مدت باید به درمان خود بپردازد.فصل پیش نیز روزبه چشمی به خاطر مصدومیت یک سال از جمع آبی‌پوشان دور ماند. با توجه به جایگاه کلیدی ابراهیمی در تیم استقلال نبود این بازیکن در چند بازی اول لیگ می‌تواند دست منصوریان را خالی کند.
مدافع استقلال ساز جدایی زد
سینا خادم‌پور که به عنوان بازیکن تیم‌ ملی امید به عضویت استقلال درآمد بعد از چند جلسه حضور در تمرینات آبی‌پوشان قصد جدایی از این تیم را دارد.به گزارش افکارنیوز، سینا خادم‌پور که به عنوان بازیکن تیم‌ ملی امید به عضویت استقلال درآمد بعد از چند جلسه حضور در تمرینات آبی‌پوشان قصد جدایی از این تیم را دارد.
لیست خرید علی کریمی مشخص شد
با مشخص شدن وضعیت سرمربی تیم فوتبال نفت تهران، قهرمان فصل گذشته جام حذفی هم رسما وارد بازار نقل و انتقالات شد.به گزارش خبرنگار وبسایت نود، علی کریمی به عنوان سرمربی نفت تهران انتخاب شده و فقط امضای قرارداد او باقی مانده اما با این وجود مذاکرات برای جذب بازیکنان فهرست خرید علی کریمی آغاز شده است.
پیام صادقیان بازیکن فصل گذشته ماشین سازی و ستاره سابق پرسپولیس از نخستین بازیکنانی بود که با علی کریمی جلسه ای برگزار کرد و طرفین به توافقات کلی هم دست پیدا کردند.به جز صادقیان، حمیدرضا علی عسگری بازیکن ماشین سازی، سامان نریمان جهان بازیکن پرسپولیس و محمدرضا خانزاده بازیکن سیاه جامگان در فصل گذشته نفرات قطعی فهرست خرید علی کریمی برای فصل آینده هستند.
شنیده ها درباره طارمی
شایعاتی شنیده می‌شود که طارمی در مذاکره با پانیونیوس با یک تیر دو نشان زده است. یکی از این اهداف حضور نداشتن در تمرینات بسیار سخت بدنسازی کادرفنی است. طارمی فصل قبل هم با داستان ریزه اسپور از تمرینات بدنسازی ابتدای فصل قسر در رفت و در حال حاضر هم تنها غایب تمرینات پرسپولیس است. این روز‌ها همه منتظر اتخاذ تصمیم نهایی از سوی آقای گل لیگ برتر و یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران هستند. این احتمال وجود دارد طارمی در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات خود یک فصل دیگر در پرسپولیس بماند و با این تیم به سمت حضور در فینال لیگ قهرمانان و حضور در بین سه بازیکن برتر آسیا حرکت کند. همه چیز در روزهای آینده مشخص خواهد شد ولی تا به امروز تصمیم طارمی آنطور که نزدیکانش می‌گویند برای اعلام خبر جدایی در هفته پیش رو صد‌در‌صد قطعی است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*