اخبار شهرستانها

کاهش گرمای هوا از امروز در خراسان جنوبی
رئیس گروه پیش بینی و صدور پیش آگاهی های جوی خراسان جنوبی گفت: روند تغییر دما به طور نسبی در استان افزایش می یابد اما از امروز قدری از میزان گرمای هوا کاسته می شود. رضا برهانی افزود: مطابق با نتایج حاصل از اجرای مدل های پیش یابی هواشناسی برای دو روز آینده وزش تند باد و در شرق استان وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی می شود. وی وضعیت جوی بیرجند تا ظهر امروز را صاف همراه با افزایش نسبی دما ، وزش تند باد گاهی گرد و خاک ذکر کرد که به گفته وی بیشینه و کمینه دمای هوا به ۳۸ و ۲۰ درجه سلسیوس می رسد.
آغاز به کار فصل دوم مرمت خانه سنجرانی
مسئول نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان خوسف گفت: عملیات مرمتی خانه سنجرانی واقع در روستای فریز شهرستان خوسف از اوایل تیر ماه جاری به صورت مشارکتی آغاز شد.   علی صالحی افزود: مرمت خانه سنجرانی شامل اجرای بام سازی به صورت کامل، ساماندهی و اجرای کاهگل راهروی ورودی، لایه برداری و اجرای گاهگل نماهای داخلی به همراه نبش گچی، آوار برداری و اجرای کف حیاط و اجرای پوشش تخریب شده مطبخ آغاز شد.
عملیات بررسی آب‌های ژرف در طبس اجرایی می‌شود
نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های صورت‌گرفته، عملیات بررسی آب‌های ژرف با حفر چاه‌های متعدد که جزو پروژه‌های ملی و عظیم است به زودی در طبس اجرایی خواهد شد.به گزارش خبرگزاری فارس، دکتر محمدرضا امیرحسنخانی اظهار کرد: از آغاز فعالیت خود در مجلس شورای اسلامی پیگیر یکی از بزرگ‌ترین مشکلات شهرستان یعنی مشکل تأمین آب طبس و خشک‌سالی‌های منطقه بوده‌ام.
تعاونی های روستایی و کشاورزی خوسف تقویت شوند
فرماندار خوسف گفت: با تقویت تعاونی های روستایی و کشاورزی این شهرستان اقدامات خوبی در زمینه خوداتکایی و شکوفایی روستایی و کشاورزی منطقه انجام می شود که باید مورد توجه قرار گیرد.به گزارش مهر، محمد شفیعی در بازدید از شرکت تعاونی و روستایی ابن حسام خوسف بیان کرد: با تقویت تعاونی های روستایی و کشاورزی منطقه و ایجاد تعاونی های کشاورزی تخصصی اقدامات خوبی در زمینه خوداتکایی و شکوفایی روستایی و کشاورزی در سطح شهرستان صورت می گیرد.
درآمد ۷ کارگاه قالی بافی در بشرویه به عتبات می رود
مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان بشرویه گفت: هفت کارگاه بافت قالی به همت بانوان فعال است که درآمد حاصل از بافت و فروش قالی ها به ستاد عتبات عالیات داده می شود.به گزارش مهر، حجت الاسلام‌ علی اکبر حدادیان در نشست مشورتی شورای سیاست گذاری ستاد عتبات عالیات شهرستان بشرویه افزود: مهم ترین هدف از کمک به ستاد عتبات عالیات جلب رضایت خداوند متعال دانست.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*