پیامک۱

منتقدین این دولت دراستان که ازابتدادربرنامه هاو سخنرانیهای مختلف ازهرفرصتی برای تخریب این دولت استفاده کردندکه بامراجعه به آرشیوسایتهای اینترنتی این مساله قابل بررسی است آیا یک باربه مصوبات سفراول ودوم رییس دولت نهم به استان که بعضی ازاین مصوبات اصلااجرایی نشدفکرکرده اند؟دلیل رای به این دولت،بادرصدرای بیشتر،صداقتش بامردم بود.
۱۳۹۶/۰۳/۲۳ ۱۳:۲۶:۳۴ خوانده نشده
۲
با سلام .ازمسیولین بپرسید چه برنامه ای برای ترافیک و کم عرض بودن بلوار شعبانیه دارن ،ایا بهترین کار بازگشایی بلوار بقیه الله و اتصال به بلوار امام رضا نیست؟ ومطمین باشید باز کردن امتداد شعبانیه ،ترافیک را در این بلوارسنگین تر میکند  وتنها راه اتصال بقیه الله به بلوار امام رضاست با کمترین هزینه وبالاترین بازدهی
۴
جهاد کشاوزی که به ادعایش اینقدر به فکرم جامعه است چرا فکری به حال قیمت جوجه یکروزه بر نمیدارد
۵
یکی از دلایلی که مردم استان به دولت رای نداد موضوع دریافت مالیات های گزاف بود.همه مسولان باید توسعه استان را اولویت خود قرار دهند!
۷
منتخبین مردم در شورای شهر بیرجند بدانند که مردم برای ایجاد تغیرو تحول به آنها رای داده اند.
۸
سلام! یکی از دلایلی که مردم بیرجندبه برخی اعضای باسابقه شورا شهر رای ندادندبی طرح و برنامه بودن آنان برای شهر بود.
۱۱
به حق چیزهای ندیده و نشنیده ،اموزش وپرورش در اقدامی نادر اعلام نموده برخی تیمهای ورزشی دانش اموزان می بایست توسط مدرسه ای که تیم اول شده اعزام گردد جالب است مدارسی که هزینه آب وبرق را ازاولیا می گیرند بر اساس چه منطقی این کار راانجام دهند ؛که نمی دهند ودر این بین حق بچه ها که ضایع می شود چیست!؟

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*