رنجبرزاده در گفت‌وگو با فارس خبر داد انتقال بخشی از قسمت‌های آسیب دیده ساختمان مجلس از حادثه تروریستی به موزه/ ارائه خدمات به مردم در مجلس از فردا

خبرگزاری فارس: انتقال بخشی از قسمت‌های آسیب دیده ساختمان مجلس از حادثه تروریستی به موزه/ ارائه خدمات به مردم در مجلس از فردا

عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه بخشی از قسمت‌های آسیب دیده مجلس در حادثه تروریستی به موزه منتقل شده، گفت: کار ترمیم ساختمان دفاتر نمایندگان به صورت ۲۴ ساعته انجام شده و از فردا آماده خدمات‌رسانی به مردم است.

اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: کار ترمیم و بازسازی آسیبی که از ناحیه تروریست‌ها در هفته گذشته به فضای فیزیکی مجلس وارد شده بود به صورت ۲۴ ساعته انجام شده و فردا آماده ارائه خدمات به مردم است.

وی افزود: بخشی از قسمت‌های آسیب دیده مجلس در حادثه تروریستی روز چهارشنبه هفته گذشته برای نگهداری به موزه انتقال داده شد و کار ترمیم سایر بخش‌ها نیز تا امشب به پایان می‌رسد.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: ساختمان دفاتر نمایندگان مجلس از فردا برای انجام امور اداری آماده است و پذیرای مردم برای حل مشکلات آنها است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*