اخبار ورزشی

پیگیری رقابت های والیبال جام رمضان بانوان قاین
رقابت های والیبال جام رمضان بانوان شهرستان قاین با انجام ۳ بازی پیگیری شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های والیبال بانوان جام رمضان شهرستان قاین با حضور ۱۱ تیم در چهار مقطع بزرگسالان ، جوانان، نوجوانان و امید به صورت دوره ای برگزار می شود. در اولین شب این رقابتها ۶تیم در سه بازی به مصاف هم رفتند. در پایان تیم های دانش والیبال ( کاشی سرامیک عبدا…نژاد)، باشگاه بزرگمهر و شیرینی تشریفات بر حریفان خود غلبه کردند.
معرفی برترین های رقابت اسنوکردر بیرجند
اولین دوره مسابقات رنکینگ اسنوکر با معرفی برترین ها پایان یافت.به گزارش امروزخراسان جنوبی، دراین رقابت ها با حضور ۳۲ ورزشکار در بخش آقایان و در ۸ گروه ۴تیمی در محل باشگاه بیلیارد پارس شهرستان بیرجند برگزار شد. در پایان محمدباقری، امیرسخندان و امید برزگانی مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
معرفی ۴ تیم راه یافته به دورنهایی
والیبال جام رمضان بانوان سربیشه
تیم های راه یافته به مرحله نهایی رقابت های والیبال جام رمضان بانوان شهرستان سربیشه مشخص شدند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، این رقابت ها با حضور ۷ تیم از سه بخش مرکزی، مود و درح در سالن اصالت این شهر برگزار شد که در پایان پس از انجام ۸ بازی تیم های سربیشه و بسیج مود در دیدار رده بندی و کانون قلم چی با تربیت بدنی مود در دیدار فینال این رقابت ها شرکت می کنند.
پیگیری ادامه مسابقات والیبال
و فوتسال جام رمضان بشرویه
مسابقات والیبال جام رمضان شهرستان بشرویه دردوبخش آقایان ویانوان پیگیری شد. در ادامه این رقابت ها تیم های خانیک ویگی از سد تیم غنی آباد گذشت و تیم های فرهنگ و دیانا، تیم های دانشگاه علمی کاربردی و سوپرمارکت ولیعصر(عج) را مغلوب کردند. همچنین در ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان تیمهای هایپرمارکت حمید و پرسپولیس از سد حریفان خود گذشتند .
پیگیری رقابت های والیبال جام رمضان کارگران بیرجند
رقابت های والیبال جام رمضان کارگران بیرجند با انجام ۲ دیدار پیگیری شد. تیم بانک توسعه و تعاون دو بر صفر فنی و حرفه ای را شکست داد و تیم های آتش نشانی و کویر تایر مقابل تیمهای اداره کار و موسسه حضرت علی اکبر(ع) با نتیجه دو بر صفر از سد حریفان خود گذشتند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*