اخبار ورزشی

کسب مدال نقره بانوی خراسان جنوبی
در رقابت های کاراته آزاد گرجستان
بانوی خراسان جنوبی در رقابت های کاراته کاپ آزاد گرجستان به مدال برنز دست یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، پنجمین دوره مسابقات کاراته کاپ آزاد گرجستان با حضور ۱۰ کشور (ایران، مصر، عربستان، ارمنستان، ازبکستان، قزاقستان، آذربایجان، اوکراین، روسیه و گرجستان) در تمام رده های سنی ۶ و ۷ خرداد ماه در شهر تفلیس برگزار شد. در این رقابت ها نمایندگان کشورمان در سبک وادوکای توانستند ۴ مدال طلا، ۵ نقره و ۲۳ برنز را کسب کنند.  همچنین  زهرا تقیان تنها بانوی خراسان جنوبی از شهرستان طبس توانست در این رقابت ها با کسب مدال نقره سکوی نایب قهرمانی رقابت های بین المللی کاراته کشورهای آسیایی را کسب کند.
آغاز رقابت های فوتسال جام رمضان بشرویه
مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان بشرویه با انجام ۳ دیدار آغاز شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های فوتسال جام رمضان شهرستان بشرویه  با حضور ۱۰ تیم و در دو گروه ۵ تیمی از شب گذشته در سالن آزادی این شهر آغاز شد. در اولین دیدار تیم های فوتسال پرسپولیس  با لبنیات شریف زاده ، بشارت با پیتزا لذیذ وانتظام با تعویض روغنی نظری زاده به مصاف هم رفتند.
برگزاری رقابت فوتسال جام رمضان با انجام۴ دیدار در بیرجند
رقابت های فوتسال آقایان شهرستان بیرجند با انجام ۴ دیدار آغاز شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، طالبی روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند گفت: مسابقات فوتسال جام رمضان باحضور  ۳۲ تیم در ۸ گروه ۴ تیمی  در سالن شهیدین قاسمی بیرجند آغاز شد. در شب اول این رقابت ها بازی بین تیم سیمان باقران و  تیم شهید رجایی بدون گل و مساوی پایان یافت. همچنین تیم پدافند هوایی یک بر صفر از سد  پیشگامان گذشت. تیم ایرانجوان نیز ۲ بر۳ مغلوب تیم نیروی  انتظامی شد و تیم نظام مهندسی نیز ۴ بر صفر از سد تیم یاوران طبیعت گذشت. گفتنی است این مسابقات به همت هیات فوتبال شهرستان بیرجند و با انجام ۴۸ بازی هر شب در سالن ورزشی شهیدین قاسمی بیرجند برگزار می شود.
برگزاری رقابت های فوتسال جام رمضان فردوس
رقابت های فوتسال جام رمضان شهرستان فردوس برگزار می شود. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های فوتسال شهرستان فردوس با حضور ۱۲ تیم و در ۳ گروه ۴ تیمی  از ۱۰ خردادماه جاری و با انجام ۳ بازی هر شب در سالن ورزشی لاله های سرخ این شهرستان برگزار می شود.
برگزاری دیدار دوستانه والیبال در سرایان
دیدار دوستانه والیبال بین دو تیم سرایان و قاین در سالن ورزشی فجر بسطاق قاین برگزار شد.  در این رقابت تیم والیبال سرایان ۳ بر ۲ از سد تیم رزدنبل قاین گذشت. همچنین در دور برگشت این رقابت نیز تیم والیبال قاین با همین نتیجه تیم سرایان را از پیش رو برداشت.
انجام ۳ دیدار در رقابت های والیبال
جام رمضان کارکنان ادارات بیرجند
رقابت های والیبال جام رمضان کارکنان ادارات بیرجند با انجام ۳ دیدار در سالن ورزشی حجاب آغاز شد. در این رقابت ها تیم یاران ولایت در دسته یک و تیم های هلال احمر و محیط زیست در دسته دو این رقابت ها بر حریفان خود غلبه کردند. گفتنی است در این مسابقات ۸ تیم در دسته یک و ۱۴ تیم در دسته دو با یکدیگر به رقابت می پردازند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*