اخبار شهرستانها

افزایش دمای هوای خراسان جنوبی در آخر هفته
رئیس گروه پیش بینی و صدور پیش آگاهی های جوی خراسان جنوبی گفت: با توجه به نقشه های پیش یابی روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته هوای استان گرم می شود. رضا برهانی افزو.د: مطابق نقشه های پیش یابی هواشناسی الگوی تابستانی حاکم روزهای آینده در استان گسترش می یابد، پیامد این شرایط سبب تشدید گرمای هوا بویژه روزهای پایانی هفته خواهد شد. به گفته وی دو روز آینده در استان با توجه به شرایط جوّی، گاهی پدیده وزش تند باد نیز قابل پیش بینی است.
جشن دختران «روزه اولی » در نمایشگاه قرآن
خراسان جنوبی برگزار شد
مراسم جشن ویژه روزه اولی‌ها ویژه دختران روزه اولی در نمایشگاه قرآن کریم خراسان جنوبی با حضور و اجرای شاد حجت الاسلام سید حمید موسوی و حجت الاسلام خسروی دو عمو روحانی شهر بیرجند برگزار شد.سید حمید موسوی افزود: این جشن با حضور حدود ۱۵۰ دختر روزه اولی در محوطه نمایشگاه برگزار  شد.وی با اشاره به اینکه این جشن با شعار«قرآن، اخلاق و زندگی» همراه با مسابقه و جوائز برگزار می شد، عنوان کرد: این جشن با حضور دو عمو روحانی برگزار و در آن به همه بچه ها یک شاخه گل و یک هدیه فرهنگی اعطا شد. در این مراسم به همه دختران روزه اولی یک سجاده نماز و یک شاخه گل اهدا شد و در پایان مراسم بچه ها به همراه عمو روحانی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی عکس یادگاری گرفتند.
۵۰۹ میلیون ریال برای اطعام محرومان درمیان هزینه شد
مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) درمیان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۵۰۹ میلیون ریال بودجه شامل توزیع غذای گرم و سبد غذایی بین محرومان شهرستان هزینه شده است. احمد بصیری پور  افزود: توزیع غذای گرم تا پایان ماه مبارک رمضان به صورت مستمر به خصوص در شب های قدر میان خانواده های زیرپوشش این نهاد توزیع خواهد شد. وی ارزش هر پرس غذای گرم را ۸۰ هزار ریال ذکر کرد و گفت: هزینه این اقدام خیر خواهانه از سوی کمک های خیران نیک اندیش و کمک های کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی تامین شد.
توزیع ۴۰۰ سبد غذایی در قالب طرح همای رحمت در قاینات
رییس جمعیت هلال احمر قاینات گفت: ۴۰۰ سبد غذایی به ارزش ۴۰۰میلیون ریال به همت افراد خیر و داوطلبان این جمعیت تهیه شد و در قالب طرح همای رحمت در ماه رمضان بین نیازمندان این شهرستان توزیع می شود. جواد یوسفی افزود: از ابتدای ماه رمضان تاکنون تعدادی از سبدهای غذایی تهیه شده توزیع شده است و بقیه نیز در مدت باقی مانده ماه مهمانی خدا توزیع خواهد شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*