اخبار شهرستانها

اعزام ۷۲۱ روحانی به مساجد خراسان جنوبی در شب های قدر
مسئول امور مبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از اعزام ۷۲۱ روحانی به مساجد استان برای برگزاری مراسم شب های قدر خبر داد. حجت الاسلام علی کوثری نیا بیان کرد: برگزاری مراسم ویژه شب های قدر و بیان احکام از مهم ترین برنامه های این روحانیون است. وی ادامه داد: همچنین تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و امر به معروف و نهی از منکر از دیگر فعالیت های مبلغین است.
پوشش صنعتگران صنایع دستی سرایان در قالب طرح های پشتیبان
مسئول میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرایان از ساماندهی و تحت پوشش قرار دادن ۴۶ نفر از صنعتگران صنایع دستی توسط طرح پشتیبان مشاغل خانگی در این شهرستان خبر داد. محمد عرب با بیان اینکه توسعه صنایع دستی و مشاغل خرد و خانگی از مهمترین مولفه های تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی است، گفت:  صنایع دستی بستر خوبی برای ایجاد کسب و کار و توسعه کارآفرینی است.
اتمام عملیات آسفالت راه روستایی  بزن آباد – مهدی آباد
.سرپرست اداره راه وشهرسازی شهرستان قاین گفت: عملیات آسفالت راه روستایی بزن آباد- مهدی آباد بخش مرکزی شهرستان قاین بطول ۴ کیلومتر به پایان رسید. مهندس اصغر شاهزهی اظهارداشت: علمیات آسفالت ۵/۲ کیلومترازاین محور در فروردین ماه سالجاری به پایان رسید و عملیات قیرپاشی باقیمانده آن در خردادماه جاری آغاز شد. وی هزینه اجرای عملیات خاکی و ابنیه و آسفالت محور فوق را حدود دومیلیارد ریال عنوان کرد که دراسفند ماه سال ۹۵ آغاز شده بود.
۵ نمایش خیابانی همزمان
با جشن رمضان در بیرجند اجرا می‌شود
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی گفت: در طول ماه مبارک رمضان پنج نمایش خیابانی در بیرجند اجرا می‌شود. سیدعلی زمزم بیان کرد: اجرای اولین و دومین نمایش خیابانی ۱۸ و ۱۹ خردادماه در یازدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم خراسان جنوبی برگزار شد.
جلسه تودیع و معارفه معاونین
 اداری و مالی دانشگاه بیرجند برگزار شد
جلسه تودیع و معارفه معاونین اداری و مالی و آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند در جلسه شورای دانشگاه بیرجند در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد . در ابتدای جلسه  دکتر خلیلی رئیس دانشگاه بیرجند با ذکر برخی از فعالیت های انجام شده در معاونت اداری و مالی دانشگاه و در دوران بیش از ۱۲ سال مسؤلیت دکتر غلامرضا زمانی، از خدمات وی قدردانی کرد.  در این جلسه دکتر حیدر رئیسی به عنوان معاون جدید اداری و مالی دانشگاه بیرجند معرفی شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*