اخبار شهرستانها

وقوع رگبار و رعد و برق پراکنده در خراسان جنوبی
کارشناس پیش بینی و صدور پیش آگاهی های جوی خراسان جنوبی گفت: در پی عبور امواج نسبتا ناپایدار و مرطوب از لایه میانی جو استان احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده در نیمه جنوبی استان دور از انتظار نیست. فاطمه زارعی افزود: بررسی همدیدی و آینده نگری نقشه های هواشناسی حاکی است، امروز موقتا از تراکم ابرها کاسته می شود اما با تقویت ناپایداری ها در روز پنجشنبه افزایش ابر، وزش بادهای نسبتا شدید همراه با رگبار و رعد و برق را پیش بینی می کنیم و دما نیز امروز روند افزایشی خواهد داشت.
صدور پروانه تولید اکسید منیزیم ویژه دام دراستان
اولین کارخانه تولید اکسید منیزیم ویژه خوراک دام، طیور و آبزیان در استان خراسان جنوبی پروانه ساخت دریافت کرد. دکتر ابوذر احمدی رییس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان گفت: گروه ویوان تک اکسیر ایرانیان  با هدف ارتقای سطح کیفی محصولات کارخانجات مکمل سازی جهت خوراک دام و طیور و کمک به امنیت غذایی موفق به دریافت اولین پروانه ساخت تولید اکسید منیزیم شد.
۷۰ شعبه اخذ رأی در شهرستان درمیان فعال می‌شود
فرماندار درمیان گفت: در انتخابات پیش‌رو ۷۰ شعبه اخذ رأی در شهرستان مرزی درمیان فعالیت می‌شود. محمد بشیری‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: در انتخابات پیش رو ۷۰ شعبه اخذ رأی در شهرستان درمیان فعالیت خواهند کرد که از این تعداد ۱۲ شعبه شهری و ۵۸ شعبه روستایی خواهد بود.
تقویت بصیرت رمز عبور از فتنه‌ها است
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بشرویه تقویت دینی و سیاسی را از مهم‌ترین وظایف مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه دانست و گفت: این مهم رمز عبور از فتنه‌ها برای کشور است. به گزارش مهر، حجت الاسلام محمد دهقانی در نشست خبری که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی برگزار شده بود گفت: این هفته با عنوان «شهید مطهری نماد تولید اندیشه اسلامی» نامگذاری شده است.
آغاز فعالیت ستاد انتخابات
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در درمیان
ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مراسمی با حضور اقشار مختلف مردم در شهر اسدیه مرکز شهرستان درمیان افتتاح و شروع به کار کرد. مسئول ستاد مردمی حامیان اصلح در خراسان جنوبی در این مراسم گفت: این ستاد با حمایت های مردمی راه اندازی شده است. محمد رضا نخعی پور بیان کرد: آنچه در شعار این نامزد تبلور یافته است و زمینه ساز حضورش در این عرصه شد،۲مساله مهم و اساسی کار و کرامت انسانی است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*