انتخابات جنجالی آمریکا/ این‌بار ثابت شد کلینتون تقلب کرده است!

طبق گزارش‌ها، بیش از ۸۰۰ هزار رأی تقلبی در انتخابات اخیر آمریکا به نفع هیلاری کلینتون به صندوق‌های رای ریخته شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، گزارش‌های منتشر شده متعدد حاکی از آن است هیلاری کلینتون، نامزد شکست‌خورده دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری اخیر آمریکا تقلب کرده است.
روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در گزارشی اعلام کرد طبق پژوهشی که دانشگاه “اولد دامینیون” انجام داده، بیش از ۸۰۰ هزار رأی تقلبی در انتخابات اخیر آمریکا به نفع هیلاری کلینتون به صندوق های رای ریخته شده است.
طبق این پژوهش که از سوی گروهی از پژوهشگران علوم سیاسی به ریاست “جسی ریچمن” به انجام رسید، تقریبا ۶٫۴ درصد از حدود ۲۰ میلیون نفر از افراد بالغی که به شکل غیرقانونی در آمریکا سکونت دارند، موفق شدند در انتخابات اخیر رأی دهند. طبق این پژوهش، ۸۳۴ هزار و ۳۸۱ نفر از این افراد، رأی‌های خود را به کلینتون داده‌اند؛ یعنی حدود ۸۱ درصد از رأی دهندگان غیرقانونی به کلینتون رأی داده‌اند.
ریچمن در مصاحبه با مطبوعات آمریکا گفت: غیرمنطقی است که تمامی آرای غیرقانونی بصورت تصادفی به نفع کلینتون واریز شود؛ اما ما نمی توانیم تأیید یا تکذیب کنیم که کلینتون از این مسأله اطلاع داشته و یا برای دستیابی به این آرا برنامه ریزی کرده است.
کلینتون در انتخابات اخیر، ۶۵ میلیون و ۸۴۵ هزار رأی کسب کرد که این رقم حدود دو میلیون و ۸۰۰ هزار رأی بیشتر از ترامپ است؛ اما ترامپ توانست با کسب ۳۰۴ رای از مجموع ۵۳۸ رأی الکترال، به پیروزی دست یابد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*