اعلام آمادگی استانداری برای راه اندازی مجدد بازارچه یزدان

استاندار خراسان جنوبی در جلسه شورای اداری شهرستان زیرکوه گفت: با بیان این مطلب افزود: دهه فجر فرصتی برای تبیین خدمات تمامی قوا در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است تا بوسیله آن اعتماد عمومی به نظام و حاکمیت افزایش یابد.
مهندس  پرویزی افزود: امید است مردم ولایت مدار استان، همچون همیشه در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن شرکت کرده، چرا که حضور با شکوه آنان دارای اثرات سیاسی، اجتماعی بسیاری در داخل و خارج کشور خواهد بود. وی با اشاره به شرایط سخت مالی دولت یازدهم در ابتدای شروع بکار، اضافه کرد: تحریم های ظالمانه در کنار فشارهای اقتصادی در سالهای پایانی دولت دهم، دولت یازدهم را در ابتدای کار با شرایط سختی مواجه ساخته بود.
وی با بیان اینکه به رغم تمامی این تنگناها و مشکلات، خدمات و اقدامات بسیار مناسبی از سوی دولت تدبیر و امید به انجام رسیده است، گفت: به رغم همه تلاشها، هنوز در بسیاری از بخش ها، مشکلات و نارسایی هایی وجود دارد که این مشکلات نیز باید به نحوی مطلوب و مناسب که موجب ناامیدی مردم نشود به آنها گفته شود. استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه ایجاد یاس و ناامیدی در مردم پایه های اعتماد عمومی را نسبت به نظام و حاکمیت از بین خواهد برد، گفت: متاسفانه برخی به بهانه نقد افراد و یا ارائه نگرش های سیاسی خود، چنان نشان می دهند که گوئی تمامی مسئولین در همه بخش ها در کشور دچار فساد و انحراف هستند، که این امر نه تنها هیچ کمکی به بهبود امور نمی کند، بلکه باعث بی اعتماد شدن مردم به مجموعه حاکمیت است.
نمانیده عالی دولت دراستان ، به خدمات و اقدامات دولت یازدهم اشاره کرد و افزود: در سه سال اخیر در حوزه گازرسانی، آب رسانی، بهسازی روستائی و آسفالت راه های روستایی بیش از مجموع ۸ سال دولت نهم و دهم کار و اقدام صورت گرفته است . وی با اشاره به اینکه در دولت یازدهم ۱۵۰۰۰ تخت بیمارستانی در کشور مورد بهره برداری قرار گرفته است گفت: در این مدت معادل کل تاریخ استان خراسان جنوبی تخت بیمارستانی در استان بهره برداری شده است.
مهندس پرویزی با اشاره به اینکه در بهسازی محیط های بیمارستانی در دولت یازدهم اقدامات بی نظیری صورت گرفته است، گفت: همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان ۴۵۰ تخت بیمارستانی در خراسان جنوبی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. وی بازارچه های مرزی استان را ظرفیت مناسب اقتصادی دانست و گفت: در خصوص فعالسازی بازارچه یزدان در شهرستان زیرکوه و سایر بازارچه های مرزی استان مذاکرات و پیگیری هایی با والیان ولایات فراه و هرات و وزیر ترانسپورت افغانستان صورت گرفته که امیدواریم هرچه سریعتر به نتیجه مورد نظر ختم شود.
۱۲۰۰ واحد مسکن برای محرومین در استان ساخته می شود
استاندار خراسان جنوبی در ادامه سفر به شهرستان زیرکوه، در منزل یکی از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) حضور یافته و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت. مهندس پرویزی، در جریان این بازدید با تاکید بر ضرورت توانمندسازی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، افزود: طی توافقاتی که با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و آستان قدس رضوی صورت گرفته است، مقرر شد برای ۱۲۰۰ نفر از محرومین استان که تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند، واحد مسکونی احداث شود که این امر کمک بسیار مناسبی در جهت حمایت از این خانواده ها خواهد بود.
 آماده ایم ظرف ۲ هفته نسبت به فعالسازی بازارچه مرزی یزدان اقدام کنیم
استاندار خراسان جنوبی همچنین در بازدید از بازارچه مرزی یزدان گفت: بازگشایی بازارچه مرزی یزدان به نفع هر دوکشور ایران و افغانستان است؛ از این رو آماده ایم ظرف۲ تا ۳ هفته درخصوص ایجاد زیرساخت های لازم برای فعال سازی بازارچه یزدان اقدام کنیم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*