اخبار ورزشی

رقابت های تنیس روی میز جام پزشکان در فردوس برگزار شد‎
برای اولین بار در کشور ،مسابقات تنیس روی میز جام پزشکان گرامیداشت دهه فجر و یاد بود مرحوم دکتر سید محمود میرزایی در سالن تنیس روی میز مجموعه ورزشی شهید درخشان فردوس برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان فردوس،در این مسابقات که به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد ،تعداد ۱۶ نفر از پزشکان ، دندانپزشکان و داروسازان شهرستان به صورت دو حذفی به همدیگر به رقابت پرداختند که در پایان عبدالعلی قربانی و سیدحامد فضایلی به ترتیب مقام اول و دوم را کسب کردند و حسین علیزاده و دکترمحسن مقربی به صورت مشترک سوم شدند. این مسابقه با حضور حجت الاسلام شهریاری ،امام جمعه موقت فردوس ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ، مسوولین محلی و علاقمندان به این رشته ورزشی پرشور و نشاط برگزار شد. این مسابقه با همکاری شبکه بهداشت و درمان و هیئت تنیس روی میز شهرستان برگزار شد. در پایان مراسم از نفرات برتر با اهدای تندیس و لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.

 

اعزام بازیکن خراسان جنوبی به اردوی استعدادیابی تنیس روی نیز
مرحله سوم طرح ملی استعداد یابی و اردوی آموزشی خردسالان با حضور ۲۰ بازیکن از استان های قزوین، خراسان جنوبی، یزد، اصفهان، همدان، مرکزی،خوزستان، کردستان، کرمان، فارس و قم برگزار می شود. خانم ها زهرا چهکندی نژاد به عنوان مربی و ملیکا زردست به عنوان بازیکن از استان خراسان جنوبی به این اردوی آموزشی اعزام شدند.
در پایان چهار نفر از بازیکنان برتر توسط مربیان و ناظران کمیته استعداد یابی به اردوی نونهالان دعوت خواهند شد.

 

آغاز مسابقات فوتسال مدارس متوسطه اول بیرجند
مسابقات فوتسال مدارس متوسطه اول بیرجند  با حضور ۲۰ تیم آغاز شد. این مسابقات از ۱۸ بهمن ماه به مدت ۳ هفته در سالن شهید شهپر بیرجند در حال برگزاری است. مسابقات فوتسال مدارس متوسطه اول شهر بیرجند در ۴ گروه برگزار می شود و در پایان از هر گروه دو تیم به دور بعد صعود خواهد کرد. این مسابقات به صورت دوره ای حذفی برگزار  می شود.

 

برگزاری مسابقات تنیس روی میز دسته چهار استان
مسابقات تنیس روی میز دسته چهار استان خراسان جنوبی به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور ۱۰ بازیکن به صورت دوره ای در سالن شهید سرحدی بیرجند برگزار و آرمین عبدالهی و مصطفی طاهری اول و دوم ، حسین یعقوب نژاد و عبدالله علمی مشترکاً سوم شدند و به مسابقات دسته سه راه پیدا کردند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*