ارسال بیش از ۲۷۵ اثر به جشنواره شعر ابن حسام

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی خراسان‌ جنوبی از ارسال بیش از ۲۷۵ اثر به جشنواره ملی منطقه ای شعر ابن حسام خبر داد و گفت: این جشنواره اردیبهشت ۹۶ برگزار می‌شود. مرادی افزود: ابن حسام شاعری گمنام است که در دوران خود بی‌نظیر بوده است. وی با اشاره به اینکه در راستای معرفی این شاعر والامقام ۷ دوره جشنواره شعر به صورت استانی برگزار شده، افزود: برگزاری این جشنواره با استقبال خوب در داخل و خارج از استان همراه بوده است . وی با بیان اینکه  ۸۰ درصد آثار ارسالی از غرب کشور بوده  است، اذعان داشت: این جشنواره در دو بخش اصلی و جنبی برگزار می‌شود که  بخش اصلی جشنواره، شامل شعر آیینی و شعر آزاد و بخش جنبی با موضوع محیط زیست خواهد بود . وی  مهلت ارسال آثار را تا پایان اسفندماه جاری اعلام کرد و افزود: درصورت استقبال گسترده تر، امکان تمدید زمان ارسال آثار نیز وجود دارد.
وی  رونمایی از کتاب شعر جشنواره را از دیگر برنامه‌ها در این راستا  اعلام کرد و گفت: بعد از داوری آثار ، اشعار برگزیده در قالب کتاب شعر «جشنواره ابن‌حسام» به چاپ می‌رسد.
مرادی  ادامه داد: علاوه بر شناسایی استعدادها، ایجاد فضای مناسب برای تعامل و ارتقای سطح اشعار شاعران دانشگاهی و ایجاد دوستی و مودت بین شاعران استان‌ها از مهم‌ترین اهداف این جشنواره است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*