اخبار ورزشی

پیگیری رقابت های فوتسال لیگ دسته یک استان
رقابت های هفته هشتم لیگ دسته یک فوتسال استان پیگیری شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های هفته هشتم لیگ دسته یک فوتسال استان با انجام دو دیدار پیگیری شد. در این رقابت ها تیم مرکز آموزش محمد رسول ا…(ص)بیرجند در مقابل تیم مجموعه آموزشی مفید فردوس ۲ بر۲ مساوی شد و تیم خانه کارگر طبس با نتیجه یک بر۲ مغلوب تیم دانشگاه علمی کاربردی بشرویه  شد. همچنین بازی تیم کاوش بتن فردوس  و شرکت حمل و نقل طلای کویر طبس لغو شد. هفته نهم این رقابت ها جمعه در بیرجند،طبس و بشرویه برگزار می شود.

 
 برگزاری دارت دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
مسابقات دارت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برگزار شد.مسابقات دارت ویژه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با حضور ۳۵ نفر برگزار شد. در پایان این مسابقات محمد حسین سرزهی با ۲۰۹ امتیاز اول شد، سعید رمضانی با ۱۹۷ امتیاز و ایمان علی آبادی با ۱۹۰ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند. داوری این دوره از مسابقات را محمدزاده و دستجردی بر عهده داشتند.

 
اعزام تیراندازان کانون بسیج بیرجند به رقابت های زمستانه کشور
تیراندازان تیم کانون بسیج بیرجند به رقابت های تیراندازی زمستانه کشور اعزام شدند. مرحله دوم مسابقات تیراندازی زمستانه کشور  در دو بخش بانوان و آقایان پنج شنبه ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه در محل سالن هشتاد خط مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود. در این رقابت ها تیم خراسان جنوبی در بخش تفنگ و تپانچه بانوان و تفنگ آقایان حضور دارد. سیده فاطمه حسینی,رشیده واحدی,مرضیه مومن ، راضیه حاجی پور و شیرین حسین آبادی و در بخش آقایان احسان سلمانی به مصاف حریفان خود می روند.

 
برگزاری رقابت های تکواندوی بانوان استان
رقابت های تکواندوی بانوان خراسان جنوبی انتخابی مسابقات قهرمانی کشور برگزار می شود. فریبا محقق نایب رئیس هیات تکواندوی استان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر رقابت های تکواندوی بانوان خراسان جنوبی با حضور ۱۱۰ ورزشکار از شهرهای نهبندان، فردوس، بشرویه  و در چهار رده سنی(خردسالان، نونهالان،نوجوانان وجوانان) به میزبانی بیرجند ۲۹ بهمن جاری برگزار می شود. وی افزود: نفرات برتر این رقابت ها به مسابقات قهرمانی کشور در سال آینده اعزام می شوند. گفتنی است این رقابت ها با حمایت  مهندس هاشمی مدیرعامل شرکت مهراس کویر برگزار و درپایان به نفرات برتر جوایزی اهدا می شود.

 
پایان هفته اول رقابت های فوتسال بیرجند با انجام ۱۸ دیدار
رقابت های هفته اول فوتسال جام فجر شهرستان بیرجند پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های هفته اول فوتسال جام فجر دسته جات آزاد بیرجند یادواره زنده یاد کاظم بقایی فرد پیشکسوت فوتبال استان  با انجام ۶ دیدار در سه شب پیاپی برگزار شد.  در شب سوم این رقابت ها تیم های پیشگامان ۲بریک یاران طبیعت فوتبال را شکست داد،دانشگاه بیرجند ۲ بر۱ پایگاه شهیدرجایی را از پیش رو برداشت. بازی تیم های دهیاری هومنچ و زنده یادامیرحسین علی آبادی با تساوی یک بریک و تیم صنعت و پرورش شتر مرغ و فرماندهی نیروی انتظامی با تساوی ۳بر۳ به پایان رسید. همچنین تیم توسعه و تعاون در مقابل تیم اسباب بازی مهدی با نتیجه یک بر۶ مغلوب شد و تیم شهدای درخش ۵برصفر از سد تیم پل راه باستان گذشت.  گفتنی است این رقابت ها با حضور ۳۷  تیم ، در ۸ گروه ۴ و ۵ تیمی به صورت دوره ای  و هفته دوم این مسابقات از شنبه تا سه شنبه هفته آینده برگزار می شود.

 
صعود کوهنوردان استان به قله توچال    
کوهنوردان استان به قله توچال صعود کردند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، ۳ کوهنورد استان در قالب تیم شهرداری به سرپرستی محمود قویدل در مدت ۴ ساعت و هشت دقیقه به همراه دیگر کوهنوردان نقاط کشور به قله توچال صعود کردند.

 
خانه جوان استان به زودی افتتاح می شود
معاون فرهنگی و امور جوانان استان گفت: به زودی وسایل و تجهیزات مورد نیاز خانه جوان استان آماده می شود که در این راستا تعامل و ارتباط موثر سمن ها با  اداره کل ورزش و جوانان جهت تسریع در امور ضروری است. به گزارش امروز خراسان جنوبی،مریم مهرور در دیدار با دبیر سمن کانون پرورش افکار پارند  گفت: هدف از تشکیل خانه جوان استان تعاملات مطلوب و اثربخش سمن ها با یکدیگر،استفاده از تفکرات و ایده های مشترک،تشکیل اتاق فکر،برگزاری کارگاه های آموزشی و انجام کارهای مشترک جهت ارتباط موثر و مفید سمن ها با یکدیگر است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*