بخش اقتصادی در ورزش کمرنگ است

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: حضور بخش اقتصادی در ورزش نسبت به استان های دیگر کم رنگ است  که امیدواریم با ورود بخش های خصوصی شاهد شکوفایی در ورزش باشیم.
به گزارش امروز خراسان جنوبی، دکتر محمد اسماعیل افضل پور  در دیدار با معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری افزود: با توجه به تعداد زیاد ورزشکاران استان تلاش خواهیم کرد که ارتباط و تعامل موثری بین هیأت های ورزشی استان و شهرستان ها برقرار کنیم.
وی با اشاره به اینکه تغییر متعدد مدیریت ها در سالیان گذشته در اداره کل ورزش و جوانان بی توجهی به نیروی انسانی، ارتقای شغلی و رفاهی کارکنان است، افزود: ظرفیت سازی نیروهای انسانی باعث پیشرفت و توسعه یک سازمان می شود و  سعی می کنیم با آموزش و دانش افزایی کارکنان زمینه ارتقای شغلی آنان را فراهم کنیم.
بی بی عصمت سرفرازی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری نیز در این دیدار با اشاره به اینکه شناخت کافی از ورزش استان دارد، ابراز امیدواری کرد: با تعامل بیشتر دستگاه ورزش با استانداری بتوانیم زمینه ارتقا و پیشرفت کارکنان را فراهم کنیم و با تعاملی که با بخش اقتصادی خواهیم داشت، شرایط ورود بخش خصوصی به ورزش را مهیا کرده تا در آینده ای نزدیک شاهد درخشش ورزشکاران استان در میادین بین المللی باشیم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*