اخبار ورزشی

۶ دیدار در مسابقات فوتسال جام شهدای مدافع حرم بشرویه
مسابقات فوتسال جام شهدای مدافع حرم بشرویه با انجام ۶ دیدار پیگیری شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، در این رقابت ها تیم دهیاری شهرک امام با نتیجه ۶ بر۲ از سد تیم یاداوران شلمچه گذشت و تیم بشارت ۷ بر۲ زیباپوشان را شکست داد. همچنین تیم کیمیا ۵ برصفر تعویض روغنی نظرزاده را از پیش رو برداشت و کانون ولایت غنی آباد ۵ بر۲ تیم اطلس را شکست داد. تیم های انصارالحسین و موکب العباس نیز توانستند بر حریفان خود غلبه کنند. گفتنی است این مسابقات با شرکت ۱۴ تیم در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان هر هفته به صورت دوره ای  تا پایان اسفندماه در سالن بشارت مجموعه ورزشی تختی بشرویه پیگیری می شود.
برگزاری هفته پنجم لیگ والیبال قاین
هفته پنجم لیگ والیبال قاین جام وحدت برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، در این رقات ها تیم بهین پشتیبان قهستان ۳ بریک از سد دهیاری دهشک گذشت و تیم بزرگمهر قاین نیز بر تیم نقشه برداری غلبه کرد. گفتنی است این مسابقات با حضور ۶ تیم برگزار می شود و  تیم بزرگمهر قاین با ۱۲ امتیاز در صدر جدول قرار دارد.
مسابقات تیراندازی ویژه بانوان در بیرجند برگزار می شود
مسابقات دوستانه تیراندازی با سلاح های بادی در بیرجند برگزار می شود. به گزارش امروز خراسان جنوبی، مسابقات دوستانه تیراندازی سلاح های بادی در دو ماده تپانچه و تفنگ بادی در بخش بانوان چهارشنبه ۲۲ دی ماه در محل سالن تیراندازی شهید کاوه کانون بسیج جوانان بیرجند برگزار می شود.
اجرای برنامه های نشاط و تندرستی برای قاینی ها  
مراسم سمن پیشگامان نشاط وتندرستی ویژه دختران با حضور خانواده ها در دبستان دخترانه شهید باهنر قاین برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی،   در این برنامه ورزشی وفرهنگی مسابقه طناب کشی بین دختران پایه های اول تاسوم انجام شد .همچنین مادران با هم در رشته دارت رقابت کردند.دختران وپدران پس از رقابت طناب کشی باتشویق مادران باهم حلقه هولاکوپ را چرخاندند که این بازی باعث هیجان و شادابی بین والدین و فرزندان شد. در پایان در یک بازی زیبا و پر احساس با بستن چشم چند تن از دختران دبستانی چهره شناسی پدران اجراشد که دختران با چشم بسته دربین حدود ۱۰ نفر از پدران با لمس صورت و موها به شناسایی پدران خود پرداختند.
برگزاری کارگاه آموزشی مهارت های زندگی در سرایان
کارگاه آموزشی مهارت های اساسی زندگی در سرایان برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، کارگاه مهارت های اساسی زندگی با حضور ۹۰ نفر در سرایان برگزار شد. مدرسی این دوره را غلامرضا دلیر کارشناس امور تربیتی شهرستان فردوس برعهده داشت و در پایان شرکت کنندگان گواهینامه معتبر دریافت کردند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*