اخبار ورزشی

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام سرایان معرفی شد مشکلات رشته بندسازی به روایت رئیس هیأت
رئیس جدید هیات بدن سازی و پرورش اندام شهرستان سرایان معرفی شد.  به گزارش امروز خراسان جنوبی، رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی در مراسم تودیع و معارفه رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان سرایان گفت: با توجه به اینکه بدنسازی زیرساخت همه رشته ها است نداشتن داور، مربی و کمبود باشگاه های بدن سازی در سطح استان از مهمترین معضلات این رشته است. محمدامین محمدپرست افزود: هیأت بدن سازی شهرستان سرایان عملکرد خوبی در بین هیات های استان داشته است و همین عملکرد خوب هیأت های شهرستان ها رتبه خراسان جنوبی را در کشور ارتقاء داده است. گفتنی است طی حکمی از سوی هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی امیرسرحدی و حجت خدیوی رؤسای جدید هیأت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان سرایان و شهر آیسک انتخاب شدند.
برگزاری کلاس مربیگری و داوری درجه ۳ والیبال در سرایان
کلاس مربیگری و داوری درجه سه والیبال در سرایان برگزار می شود. به گزارش امروز خراسان جنوبی ، کلاس مربیگری و داوری درجه سه والیبال در دو بخش خانم ها و آقایان در سرایان برگزار می شود. علاقمندان می توانند تا پایان وقت اداری روز شنبه ۱۸ دی ماه جاری به هیات والیبال سرایان جهت ثبت نام مراجعه کنند.
صعود به ارتفاعات کمر سرخ سرایان
تیم کوهنوردی خراسان جنوبی به ارتفاعات کمر سرخ و پیمایش غار بتون سرایان صعود کردند.به گزارش امروز خراسان جنوبی، در این صعود ۲ روزه تیم هایی از شهرستان های بیرجند، فردوس، طبس، قاین و سرایان حضور داشتند. گفتنی است در حاشیه این صعود تیم ۵ نفره فردوس پس از ۹ ساعت موفق به پیمایش فنی غاربتن سرایان شد.
رتبه ۱۳ خدمتی در جدیدترین رتبه بندی فدراسیون
نجمه خدمتی در جدیدترین رتبه بندی فدراسیون جهانی در تفنگ سه وضعیت رتبه ۱۳ را کسب کرد.  به گزارش فدارسیون جهانی تیراندازی، جدیدترین رده بندی تیراندازان در اول ‍‍ژانویه ۲۰۱۷ میلادی در ماده های تفنگ بادی، تفنگ سه وضعیت و تپانچه اعلام شد که نجمه خدمتی تیرانداز خراسان جنوبی در ماده تفنگ سه وضعیت در رتبه ۱۳ و در تفنگ بادی ۱۰ متر در رتبه ۱۷ قرار گرفت.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*